Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Å holde ut CT3M til resultatene kommer

.... others may have given you similar feedback about nausea. I started CT3M with a very small dose at about 1½ hours before normal waking time but always became nauseous within a few minutes – and it lasted for several hours after waking. However, I persisted because adrenal supplements made me feel "wired" once I started CT3M so I knew it must be working.

.... this nausea continued even when I moved back to 2 hours and then 2½ hours. It was ONLY when I then jumped to 3½ and then 4 hours before waking time that this immediate nausea stopped. Yes, I do have fairly serious adrenal issues.

You do state that those with more serious adrenal issues will need to take the circadian dose 3-4 hours before getting up but what I would like is to see a warning that - for such people - there may be nausea when working backwards to the 3-4 hour time. This might encourage some people to work more quickly backwards as I did.

I am wondering how many just gave up, instead? Those of us with serious adrenal issues need CT3M the most and there is not really any other way to rebuild the adrenal glands (except perhaps the herbal tincture rhodioloa rosea, which works for my partner but unfortunately not for me, and a pipette-full can be rubbed onto torso skin for those who don’t feel like taking yet more pills, tablets and capsules).

Oh yes, throughout 20 years all of my standard lab tests showed "normal"!

Once again, thank you for your book and for inventing CT3M (brilliant!). I relished your careful logic throughout. When I first read your book, I thought you were too careful and too pedantic in your approach to T3. After a couple of disastrous initial weeks, I re-read your book and appreciated every millimeter of your caution.
    Fra Paul Robinsons blogg, skrevet til ham fra en som har testet ut metoden http://recoveringwitht3.com/blog/cir...iciency-exists
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,072

Red face Sv: Å holde ut CT3M til resultatene kommer

I dag var ikke dagen for engelsklesning for meg og mitt hypo-hode -
    jeg har derfor tatt meg den frihet og kjøre teksten innom Google tranaslate

"..andre har kanskje gitt deg lignende tilbakemelding om kvalme. Jeg begynte CT3M med en svært liten dose, ca 1 ½ time før normal oppvåkning, men ble alltid kvalm i løpet av få minutter - og det varte i flere timer etter at jeg våknet. Jeg fortsatte imidlertid med CT3M fordi adrenal kosttilskudd fikk meg til å føle meg "gira" når jeg begynte med CT3M; så jeg visste det virket.

.... Kvalmen fortsatte selv når jeg flyttet dosen 2 timer tilbak og deretter 2 ½ time. Det var først da jeg så hoppet 3 ½ og deretter 4 timer før oppvåkning at denne umiddelbare kvalme stoppet. Ja, jeg har ganske alvorlige binyrebarkproblemer.

Du tilkjennegir at de med mer alvorlige binyrebark-problemer må ta circadian dose 3-4 timer før de står opp, men det jeg ønsker fra deg er en advarsel om at - for slike folk - det kan være kvalme i den perioden som du justerer tre -4 timers tid. Dette kan oppmuntre noen mennesker til å flytte inntaket raskere enn hva jeg gjorde.

Jeg lurer på hvor mange som bare har gitt opp i steden? De av oss med alvorlige binyrebark-problemer trenger CT3M mest -
    og det er egentlig ikke noen annen måte å gjenoppbygge binyrene (kanskje bortsett fra urte tinktur rhodioloa rosea, som virker for partneren min, men dessverre ikke for meg, og en pipette-full kan bli gnidd inn på overkroppen for de som ikke føler for å ta ennå flere piller, tabletter og kapsler).

Oh yes, gjennom 20 år alle mine vanlige laboratorietester vist "normal"!

Igjen, takk for boken din og for å finne opp CT3M (strålende!). Jeg likte din forsiktige logikk gjennom hele boka. Første gang jeg leste boken din, trodde jeg du var for forsiktig og for pedantisk i din tilnærming til T3. Etter et par katastrofale første uker, re-leste jeg boken og verdsatt hver millimeter av din forsiktighet."
    Sist endret av Kevlin; 18-12-12 kl 18:16
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Reverse T3 and CT3M
    Av Kevlin i forumet Recovering with T3
    Svar: 17
    Siste melding: 07-11-14, 12:12
  2. CT3M og vintertid
    Av Anisa i forumet Recovering with T3
    Svar: 2
    Siste melding: 29-10-12, 16:35
  3. pleace trenger tips for å holde vekta