Sitat Opprinnelig skrevet av Stina Vis post
Ja, der er nok lagt masser af arbejde i den blog, ja....

Leste litt i går kveld og leser litt nå - nesten alt hva jeg leser der inne er så relevant for meg. I går leste jeg om å få vondt i "lenden"? - nedre del av rygg når binyrene ikke strakk til. Jeg har nettopp opplevd en veldig forverring i dette området, sammen med veldig væromskifte, som jeg vet fra før av at jeg ikke tåler. Så nå er det i grunnen ikke en eneste tvil i mine øyne: Kulde, og spesielt kombinert med vind - gjør meg utrolig "binyresyk".

I dag leste jeg om restless legs - det er jo helt ufattelig - at til og med dette kan relateres til slitne binyrer!

Og ikke har jeg fått greie på av nevrolog om jeg har primær eller sekundær restless legs, og ikke trodde han på meg når jeg fortalte om reaksjoner på medisinene mot restless legs - medisiner som ifølge linker her inne, kan være veldig farlige. Må nesten være glad for at jeg fikk disse reaksjonene før jeg utviklet verre ting. Og her blir også bekreftet forverring av restless legs ved bruk av anti-depressiva, og det var noe nevrologen i det minste var enig i.

Nei, her er ufattelig mye interessant. Håper bare jeg har kapasitet til å ta det inn over meg, og få fulgt flere av rådene. Bruker jo masser av vitaminer f.eks., men ikke de dosene som står beskrevet her inne. Kunne f.eks. ikke få tak i B5 her i Norge, så jeg får se om jeg kan finne ut av det via bloggen.
Underligt nok, er linket "dødt". Hvem skulle forvente, at nogen kan finde på at afvikle så "almennyttigt" et site, som dette?

Gudskelov har vi http://web.archive.org/, hvor binyretraethedadrenalfatigue.blogspot.com blev archiveret d. 11. maj 2011, for eftertiden.
Læs den "forsvundne" blog her, men det kan ske, at det tager lidt længere tid, inden sitet uploader.

Bemærk: Hvis man ønsker at klikke på links i denne arkiverede version af bloggen, fungerer de via web.archive.org. Det betyder at enten virker nogle links ikke, eller kan det tage lang tid at forbinde til linkets "hjemsted", som også er arkiveret på web.archive.org. Det kan blive lidt rodet og kompliceret, så...

... vi anbefaler i stedet at kopiere det valgte link direkte til webbrowserens (nettleserens) adresselinje på sin egen computer.