Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,323

Standard Ovarian Adrenal Thyroid (OAT) Axis Imbalance

Ovarian Adrenal Thyroid (OAT) Axis Imbalance

http://www.drlam.com/
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,323

Thumbs up Sambandet äggstockar-binjurar-sköldkörtelbalance

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
    Ovarian Adrenal Thyroid (OAT) Axis Imbalance

http://www.drlam.com/
    Les artikkelen OAT Axis Imbalance skrevet av dr. Lam, oversatt til svensk for Näringsmedicinsk Tidskrift sin nettside: Sambandet äggstockar-binjurar-sköldkörtel.
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Oct 2014
    Sted
    Nord Norge
    Alder
    52
    Meldinger
    44

Standard Sv: Ovarian Adrenal Thyroid (OAT) Axis Imbalance

Hei

Tusen takk for denne linken. Den er veldig bra og jeg kjenner meg veldig igjen her. Klart det er en sammenheng. Vet du eller noen andre om en norsk, og helst en naturvitenskaplig side som støtter dette? Jeg har lovet min lege å ta med dokoumentasjon/artikler på at dette er reelt, siden min lege i utgangspunktet kun følger norske legers standard i utredning og behandling og har aldri hørt om dette.

På forhånd STOR takk

Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østfold
    Alder
    40
    Meldinger
    494

Standard Sv: Sambandet äggstockar-binjurar-sköldkörtelbalance

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post

Les artikkelen OAT Axis Imbalance skrevet av dr. Lam, oversatt til svensk for Näringsmedicinsk Tidskrift sin nettside: Sambandet äggstockar-binjurar-sköldkörtel.
    Takk! Den ligger på printeren nå!

Lignende tråder

1. Adrenal Questionnaire Adrenal Fatigue by James L. Wilson, N.D., D.C., PH.D.
    Av Elbeth i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 08-03-12, 09:57
  2. Thyroid and Adrenal Malfunction
    Av Rogi i forumet Nyttige nettsteder og blogger
    Svar: 0
    Siste melding: 01-12-09, 22:37
  3. Svar: 0
    Siste melding: 24-05-09, 09:24
  4. Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
    Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 20-02-08, 20:38

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn