Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 11 av 11
    Medlem siden
    Sep 2016
    Sted
    Danmark Jylland
    Alder
    36
    Meldinger
    100

Standard Sv: Søren Flytlie Aarhus Danmark

Hej igen

Nu ved jeg ikke, hvor glad du er for din nuværende læge, men muligheden er der jo at skifte til en, der vil skrive recept på NDT. Om ikke andet så som sidste udvej.

I forhold til NDT fra Thailand tænker jeg, at det ville være muligt, at få det sendt uden at det skal koste en krig. Jeg vender tilbage, hvis jeg finder ud af noget brugbart.

Men ja, lad os første og fremmest håbe på, at der sker en mere generel forandring i behandlingen af stofskiftepatienter. I forhold til arbejdsgruppen, så forventer de at være færdige i sommeren '18 - og ja, det er langsomt, især i vores situation.

..og jeg kan i øvrigt godt forstå din negativitet. Når man ved, hvad det indebærer ikke at have medicin, så er det ikke til at fatte, at stabilitet i behandlingen ikke tages mere alvorligt. Jeg tror grundlæggende, det er fordi, der ikke er nogen, der fatter, hvor slemt det er at være syg med lavt stofskifte, med mindre de har prøvet det selv.

Godt nytår også herfra! - håber det bedste for dig og alle andre i det nye år

EDIT/Admin: Eftersom NDT-vinklen i forhold den seneste udvikling indenfor behandling af lavt stofskifte i Danmark hører ikke hjemme i fluor-forummet, de nyeste indlæg (#21, #22, #23, #24, #25 og #26) er nu kopieret til emnet Snarligt forbud i DK mod Thyreoid og Liothyronin ? i underkategorien "Naturlig" Thyroid til danskere, hvor alle er velkommen til fortsat at kommentere.
    Sist endret av Admin; 01-01-18 kl 12:53 Begrunnelse: Edit i forbindelse med skift af emnet
    Ubehandlet lavt stofskifte (uden antistoffer) fra 2010. Erfa siden 2016. I ventetiden på Erfa (2016) + Fra Erfa Thyroid til jod (og tilbage til Erfa) (2017)

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Knut Flytlie
    Av Flower i forumet Hos legen
    Svar: 5
    Siste melding: 30-12-14, 05:53
  2. Svar: 17
    Siste melding: 16-03-13, 05:39
  3. Hej fra Danmark.
    Av Helle.. i forumet Presentasjoner
    Svar: 5
    Siste melding: 08-08-12, 08:54