Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    74
    Meldinger
    2,323

Standard How People With Hypothyroidism Can Obtain Quality Sleep

Newsletter: How People With Hypothyroidism Can Obtain Quality Sleep

Millions of people have hypothyroidism, and many of these people are unable to obtain quality sleep on a nightly basis. For those people looking to follow a natural treatment protocol to restore their health back to normal, getting sufficient sleep is essential. Not doing so can cause problems with the adrenal glands, which can worsen the hypothyroid condition.

To read more about this click on the link below:
    How People With Hypothyroidism Can Obtain Quality Sleep

Sincerely,

Dr. Eric Osansky
    www.NaturalEndocrineSolutions.com

Bemerk: Flere nyhetsbrev fra The Endocrine Solutions finns her
    Note: See more newsletters from The Endocrine Solutions, here
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Sv: How People With Hypothyroidism Can Obtain Quality Sleep

In summary, many people with hypothyroidism have difficulty obtaining quality sleep each night, which is frequently caused by adrenal gland issues. But if you follow the advice I have given in this article it will help you to develop and then maintain strong adrenal glands, which can help you to sleep better.
    Nå, nå...nå. Sikke nogle fantastisk gode råd, denne doktor giver i sin artikel. Rigtig gode råd for... sunde og friske folk, uden hypothyreose. At følge disse anvisninger kræver (selv)disciplin, overblik og energi til hver dag at efterleve de anbefalede beslutninger (at tage) og handlinger (at udføre). Jeg ved ikke med I andre, men når jeg husker tilbage til mine gamle Eltroxin-dage, var der no way in hell, at jeg ville være i stand til at gennemføre disse anbefalinger, systematisk nok til overhovedet at opnå en effekt. Selv i dag, kan det heller ikke lade sig at gøre 100%, idet det kræver en genopretning af fortidens adfærdsmønstre, i mellemtiden spolerede og forandrede af en mangeårig hormonmangel.

Fordi man er velbehandlet "nu" betyder ikke automatisk, at man helt "af sig selv" bare vender tilbage til fortidens adfærd og funktion. Uden målrettet genoptræning bliver det aldrig fuldstændig "som før". Derfor er det så pokkers irriterende, pludselig at læse en læges råd, ingen hypothyroid kan følge uden at skulle "tage sig sammen" først. Irriterende læsning, synes jeg.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    39
    Meldinger
    229

Standard Sv: How People With Hypothyroidism Can Obtain Quality Sleep

At skulle overkomme at leve efter alle disse råd midt i en hverdag med baby, job, hypothyreose osv. ville nok ikke ligefrem hjælpe på mit stressniveau ... men det kan da godt være jeg er indrettet anderledes end andre?
    Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
    Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!

Lignende tråder

1. Why Are Gallbladder Problems Common In People With Hypothyroidism?
    Av Mod i forumet Natural Thyroid Solutions
    Svar: 0
    Siste melding: 23-03-13, 07:13
  2. Is There A Cure For Hair Loss In People With Hypothyroidism?
    Av Mod i forumet Natural Thyroid Solutions
    Siste melding: 23-03-13, 06:27
  3. Svar: 1
    Siste melding: 27-02-12, 23:59
  4. Svar: 1
    Siste melding: 27-02-12, 23:59
  5. Sleep: The Forgotten Key to Health and Wellness
    Av Mod i forumet Vitenskap på Youtube
    Siste melding: 05-03-11, 16:31

Søkeord for denne tråden