Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Standard Mere ballade om thyroid

I USA angriber de såkaldte sundhedsmyndigheder igen thyroid.
    http://thyroid.about.com/b/2013/06/0...-vote.htm?nl=1

Jeg ved ikke, om jeg poster dette det rigtige sted på forummet, men jeg tænker på, om vi kunne sende en fælles appel til nogen?

For dem, der bruger Armour, kan det vel også blive et problem i det hele taget? Som om, der ikke var ballade nok med det der ...

Nielsigne

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Angry Sv: Mere ballade om thyorid

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    I USA angriber de såkaldte sundhedsmyndigheder igen thyroid.
    http://thyroid.about.com/b/2013/06/0...-vote.htm?nl=1
    Frit efter linket: US Senat har bemyndiget FDA til at forbyde enten alle, eller de kombinerede med time-release T3 bioidentiske thyreoideahormoner. Dette sker som følge af de store medicinalproducentes lobby-arbejde rettet mod USA's (hjernedøde) lovgivere. Disse medicinalfirmaer fremstiller de syntetiske hormoner, der konkurrerer med de bioidentiske og FDA har før forsøgt at forbyde dem. Dette til trods for af talrige studier der viser, at de er sikrere, og ikke har så mange bivirkninger sammenlignet med de syntetiske hormoner.

Dette lovforslag vil give FDA beføjelse til at forbyde sammensatte bioidentiske hormoner, og vil blive stemt om, om mindre end to uger. Hvis loven vedtages vil produktions-apoteker forbydes at fremstille disse lægemidler og deres brugere vil blive henvist til behandling med syntetiske produkter, fremstillet af disse lobby-virksomheder, som står bag denne kampagne mod bioidentiske hormoner.

Jeg har kun en kommentar lige på stående fod: Jeg er lykkelig for, at jeg er SÅ gammel, og at jeg ikke behøver frygte endnu et langt liv på lorte-medicinen - det syntetiske lorte levothyroxin, der end ikke er et ÆGTE hormon, men kun en kemisk formel-efterligning, som stille og roligt ødelægger kroppe og hjerner indefra!

Og så en kommentar til: Uden aktivt samarbejde leveret af de respektive landes lægestande, kunne medicinalindustrien ikke klare at overleve konkurrencen fra de bioidentiske hormoner. Så jeg spørger bare: er det medicinalindustri eller lægestandene som bærer største parten af skylden for millioner af liv ødelagte af halvt-virksomme hormoner?

Vi lever i en forfærdelig tid, hvor lovgivere, offentlige myndigheder, lægestandene og medicinalindustrien samarbejder tæt med hinanden, og dette helvedes fælleskab forsørger vi gennem vores skatter, uanset at dette satans fælleskab tager livet af os i processen. Jeg forudser en fremtid, hvor den berømte One Percent af verdens hovedrige vil fortsat kunne få nøjagtig de lægemidler de har lyst til, mens resten af verdens befolkninger, inkl. den nuværende hovmodige middelklasse som i dag føler sig så tryg pga. deres indtægt, og er fuld af så mange fordomme mod de fattige, får lov til at hensygne som passiv, sløv og initiativforladt trælle-arbejdskraft, holdt lige akkurat i live af det syntetiske levothyroxin-lort.

Jeg tror, at jeg vil begynde at forske i husdyrhold, og det som jeg finder ud af om, hvordan opdrætter man et eller to får eller geder om året, vil jeg give videre til mine efterkommere. I tilfælde af, at de i fremtiden, evt. rammes af hypothyreose.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    56
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Mere ballade om thyorid

Hvis "lovgivere, offentlige myndigheder, lægestandene og medicinalindustrien samarbejder tæt med hinanden" for det gode, ville det jo være fantastisk ... og det er vel også begyndt ved den intention en gang? Nu er det bare uhyggeligt

Lignende tråder

1. Brug for mere magnesium? - Ta testen
    Av Nielsigne i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)
    Svar: 12
    Siste melding: 10-02-12, 07:53
  2. Mælk skader mere end den gavner.
    Av Anisa i forumet Melk (mælk)
    Svar: 8
    Siste melding: 17-04-10, 08:54
  3. Ikke noe mere jobb for meg..
    Av Carro i forumet Frustrert og lei
    Svar: 5
    Siste melding: 18-01-10, 07:32

Søkeord for denne tråden

Bokmerker