Side 1 av 3 123 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 27

Tråd: Opprør

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    67
    Meldinger
    1,111

Angry Opprør

Allerede i 1891 behandlet dr. George R. Murray pasienter med injeksjoner av skjoldkjertelhormon fra sau, storfe of gris.
    Jeg kan derfor ikke fatte og begripe at gammel god viten og kunnskap er slengt på båten av den moderne legestanden

SAMMEN MÅ VI GJØRE OPPRØR !! VI FORLANGER Å FÅ RESPEKT !!

LEVAXIN (T4) ol SKAL IKKE VÆRE DEN ENESTE BEHANDLING FOR HYPOTHYREOSE !!

MEDISINSTUDIET TRENGER ANSIKTSLØFTING OG MÅ FÅ INN ET OMFATTENDE PENSUM OM SYKDOMMER I THYROIDEA
    La legestudenter får gå i lære hos Dr. THIERRY HERTOGHE - fjerde generasjons endokrinologer !!

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Opprør

Takk Elbeth

Det er godt at vi er flere som er opprørte over lemfeldig og utilstrekkelig behandling
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    67
    Meldinger
    1,111

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Takk Elbeth

Det er godt at vi er flere som er opprørte over lemfeldig og utilstrekkelig behandling

Men hvis vi alle stilletiende tar imot denne utilstrekkelige behandlingen, så skjer det ihvertfall ingenting, og legene blir bare dummere og dummere og dummere og vi er forblir prisgitt denne fatale situasjonen !!

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Hva tenker du vi kan gjøre, Elbeth?

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    67
    Meldinger
    1,111

Kanskje en underskriftskampanje kunne være en begynnelse for å starte ett sted. Jeg har ellers dessverre ingen erfaring med å sette igang kampanjer
    Håper kanskje noen andre som har noen superidéer

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Vest
    Alder
    52
    Meldinger
    420

Jeg kom bare til å tenke på en dame jeg ble kjent med for to år siden. Hun jobbet som assistent i bhg til min datter, et skjønt menneske tvers igjennom og som min da toårige datter bare elsket. Vi ble syke omtrent samtidig, jeg med mitt høye stoffskifte, mens hun fant ut at hun hadde for lavt. Hun startet opp med levaxin, og all behandling foregikk via fastlege. Da hun ikke ble bedre av levaxin, kom hun endelig til en endokrinolog. Høyere dose levaxin, og dama ble bare dårligere og dårligere. Hun holdt ut i barnehagen i 6 mnd, da var hun totalt utslitt og bare forsvant. Jeg fikk aldri tatt skikkelig farvel med henne, dette gode mennesket. Men i disse månedene snakket vi mye sammen, og jeg fortalte om dette forumet. Og jeg fortalte om at det finnes alternative behandlingsmåter. Hun lyttet, men var usikker. Valgte å stole på legen, mens hun bare forvitret foran meg.
    Så dette er et eksempel av mange på at det nok på høy tid at noen tar en grep om dette. Jeg synes det er forferdelig at mennesker blir ødelagte når man vet at annen type behandling kan hjelpe. Og det er for ille at man må finne ut av det selv blant annet gjennom å lese seg opp her inne og være aktiv.
    Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
    Dagboken til VibekeW

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,072

Exclamation Sv: Opprør

Per Egil Hegge skriver i Aftenposten idag - nok en gang - om lavt stoffskifte ;
    og at ingenting skjer. At alt er ved det samme gamle, selv om adskillige maktpersoner
    har vært enig med ham i at forbedringer må skje;
    mtp legestandens U-kunnskap om stoffskifteproblemer...

Finner desverre ikke innlegget hans på nett, men kanskje det dukker opp siden..
    Sist endret av Kevlin; 24-06-13 kl 14:56
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

Er det i papirutgaven Kevlin? Jeg kan ikke finne det på nettet

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,072

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Er det i papirutgaven Kevlin? Jeg kan ikke finne det på nettet
    Jepp
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    61
    Meldinger
    5,134

jeg skal forsøke å skanne den inn og sende den til forumet, måtte ut og kjøpe avis

Side 1 av 3 123 Siste

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn