Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: DS

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    64

Standard DS

Long time....

Etter laaaang tenketid bestemte jeg meg for å bestille time hos DS. Der var det sommerstengt, gitt
    Er det noen som vet om han i det hele tatt har kapasitet til nye pasienter?

Aker, eat your heart out

Josie

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    41
    Meldinger
    2,767

Standard Re: DS

Han tar pasienter, men siden han nå setter av 60 minutter totaltid pr pasienttime så er det lang ventetid. min. 3 måneder, nærmere 4, mener jeg å huske. Men tror du at du har behov er det like greit å bestille time siden du kostnadsfritt kan ombestemme deg helt fram til 24 timer før din time... Bruk rett og slett køtiden til å finne ut om du trenger det (eventuelt forsøke en fastlege eller 3 i mellomtiden... :-S )
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Østlandet, Norge
    Alder
    54
    Meldinger
    262

Standard Sv: Re: DS

DS har ihvertfall ingen ledige timer før i november.

Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    64

Standard Sv: Re: DS

Takk til Karatekid og smgj for kjappe svar

Det ser ikke ut til å være bedre alternativer i Oslo. Jeg får bare vente….

Etter at jeg fjernet kjertelen, får jeg nå innkalling til Aker 2 ggr i året. Da blir FT4 vurdert og Levaxin-dosen justert, det er det.

Jeg har vært verre før, uten at det er noen trøst. De siste årene har jeg vært mye hjemme. Blir fort sliten av folk, har (fremdeles) problemer med å følge med i samtaler.
    Greia er: konstant øresus (ikke tinnitus, og da er det ingen leger som bryr seg), blir fort sliten, muskelverk og stivhet, deprimert, tiltaksløs, stresset og konstant indre uro, mister mer og mer gleden over livet. Synes også jeg har «stoffskiftefjes», stivt ansiktsuttrykk, pløsete lepper og stirrende øyne (noe jeg mener kunne vært unngått ved riktig behandling). Har vel dekket det meste...

Og ja, jeg har fått tilbud, både her og der, om antidepressiva.

Jeg trenger en lege som er villig til å la meg prøve naturlig Thyroid og hjelp til riktig dosering.

(Spurte forresten et brødhode på Aker om de hadde noe annet å tilby enn Levaxin. –Mener du Levaxin uten laktose? Ehhh, nei)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn