Hei, jeg er en dame på 33 år. Har lest boken til Paul Robinson .Er usikker om jeg skal bruke CT3M metoden eller ikke. Fått resept på Lio pga symptomer på lavt stoffskifte selv om normale blodprøver.

Utredet på Balder 2010- legen mente jeg hadde Hypotyrose type 2 og lav binyrefunksjon.

Gikk på Thyorid i ca 2 uker(2011)- stoffskifte plager- forverret .Mulig binyrene ikke hadde nok støtte. Cortef tålte jeg ikke, fikk magesmerter. Begynte på Adren plus istede. Sensitiv mage og sensitiv på medisiner- fort bivirkninger.

Bruker progrestran pga pms plager. 15- 27 dag i mensperioden hver måned.

Nye spyttprøver 10.06.13 og disse ser normale ut. Kanskje både Progrestran og Adren Plus har hjulpet.
Kl 08.00- 20 (referanse 6- 29)
Kl 12.00- 13 (ingen referanse)
Kl 16.00- 7 (ingen referanse)
Kl 23.00- 4 (referanse 2- 16)

Sluttet med Adren Plus en mnd før spyttprøvene ble tatt. Etter dette - konstant høy øreduring. Slet med dette fra før også, men ikke så høyt som nå. Jeg har også høy hjertebank hver gang jeg legger meg ned. Men kjenner det også litt når jeg sitter. Hva er årsaken til dette? Har begynt på med adren plus igjen men ikke noe bedring.

Jeg har forskjøvet døgnrytme, .Må jeg ta spyttprøver på andre tidspunkt enn normalt pga dette?

Hvordan bruke T3-skal jeg ta CT3M metoden- selv om spyttprøve er normale? Spyttprøvene er sikkert normale pga adrenplus og progrestron.

Hvilke tidspunkt skal jeg ta T3 når jeg har forskjøvet døgnrytme? Begynne lavt og ta flere doser? Og hvilken startdose bør jeg begynne på?

Siste blodprøver tatt mars 2013
s- tsh 1,6 referanse 0,20-4,0
s fritt t4 16,4 referanse 11,0-23,0
s fritt t3 5,4 referanse 3,5-6,5
s anti tpo 38 referanse <100
s fsh 5 referanse <12 syklusavhengig[/LEFT]