Sitat Opprinnelig skrevet av Sol1959 Vis post
Jeg tror faktisk ikke jeg har ME - jeg tror at jeg skulle vært medisinert for Hypotyrose for 28 år siden!
Håper det er noen som kanskje kan gi meg noen svar...
Hej Sol Du har nu fået nogle svar. Nogle af dem endda så skræmmende, at det kan få mange udslidte mennesker til at vende sig bort fra dem fordi det er svært at at leve med tanken om, at man ikke har fået rette lægehjælp når man havde allermest brug for den. Alligevel har du bedrevet det umulige, at klare dig igennem 28 leveår på værst mulige betingelser. Kun dem som har været samme sted og i samme situation som du, ved hvad det betyder.

Du er en helt, og det skal du erkende, fordi ingen af dine kritikere nogensinde kan forestille sig, hvad du har været igennem.

Om det skal fortsætte som hidtil, eller om du selv skal dreje vejen bort fra det hidtidige spor, er op til dig selv. Du kan vælge at frygte og glemme de oplysninger du har fået her, eller kan du vælge at sætte dem i arbejde på vejen mod en bedring.

Efter så mange år uden behandling, og senest i under-behandling, er der ingen chance for at du kan blive nøjagtig "som før" igen. Dertil er der gået alt for mange år, hvor kroppen har hele tiden forsøgt at tilpasse sig de dårligst tænkelige bio-betingelser for at overleve. Der er en række problemer der aldrig forsvinder helt, men de kan altså bedres i sådan en grad, at du vil komme til at opleve dem - i kontrast til det hidtidige - som fuldkommen bedring alligevel. Jeg håber at du kan klare at overvinde chokket ved at fatte omfanget af den betydning, som denne lille sommerfugle-kirtel i virkeligheden har for helse og for sindet.

Det er ikke for sent. For 6-7 år siden var jeg samme sted du er nu. Du kan opnå en bedring. That's a promise.