Side 7 av 7 Først 1234567
Viser søkeresultater 61 til 63 av 63
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    1,361

Standard Sv: Priser på stoffskiftehormoner - ulike apotek og produkter

Kan man stole på at antallet som skal være inne på Komplett apotek stemmer? Slik at det ikke kommer frem etter at man har bestilt?

Ser at dere snakker om NDT fra Glostrup. Den har jeg ikke vært borti. Er det like enkelt for legen å søke opp den som Erfa og Armour for å skrive resept?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,767

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Kan man stole på at antallet som skal være inne på Komplett apotek stemmer? Slik at det ikke kommer frem etter at man har bestilt?

Ser at dere snakker om NDT fra Glostrup. Den har jeg ikke vært borti. Er det like enkelt for legen å søke opp den som Erfa og Armour for å skrive resept?
    Har ikke tenkt over det du sier på Komplett. Har iallfall fått det jeg har bestilt der. Ikke sikkert at de "teller ned" før varen er plukket fra lager (og dermed ikke automatisk når bestilling er mottatt). (Det er et lagerstyringsfilosofisk spørsmål med ulike svar på hva som er "riktig".)

Var ikke noe problem å få NDT fra Glostrup for meg siden legen allerede hadde sjekket med endo at ulike NDTs regnes som "like" i bruk.
    Bare vær oppmerksom på at Glostrup staver produktnavnet på dansk: "Glostrup Thyreoid", så det er ikke sikkert det dukker opp om man søker etter "thyroid" - sånn som det staves i "Erfa/Armour Thyroid".
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    1,361

Takk for svar, smgj

Jeg har vært borti andre bestillinger på nett der lagerstatus egentlig ikke har kommet frem før ordren er i boks. Og det er ekstra irriterende ved medisinkjøp for da henger vel resepten ved bestillingen inntil den er effektuert. Og det kan som kjent for oss ta lang tid!

Kjekt å vite litt om Glostrups NDT også i disse ulvetider. Og det ser ut til at de tidene kommer til å vedvare når det gjelder hypotyreose og medisiner, dessverre

Side 7 av 7 Først 1234567

Lignende tråder

1. To ulike prøvemetoder for anti-TPO gir to ulike resultater !
    Av Mod i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 06-09-16, 12:08
  2. Svar: 0
    Siste melding: 27-01-13, 01:33
  3. B vitaminer og stoffskiftehormoner
    Av knaskepott i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 21-01-11, 01:54
  4. Endo og priser
    Av Bille i forumet Hos legen
    Svar: 2
    Siste melding: 21-07-10, 10:46