Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    49
    Meldinger
    222

Standard nogen der kan anbefale

Kære allesammen
    jeg går jo hos hertoghe i belgien men er efterhånden begyndt at få kolde fødder ved behandlingen - der er slet ikke noget at udsætte på hertoghe overhovedet men føler ikke længere det er trygt at gå hos ham
    grunden til jeg siger dette er fordi tingene bliver hastet igennem dernede - må dog lige sige at han sidate gang tog mig meget alvorligt da borreliaen blev konstateret men jeg skulle komme tilbage senest efter 4 mdr --- det er nu ca 1 år siden og jeg har på ingen måde kunnet få en tidligere tid .
    det er møj utrygt for der er simpelthen for travlt og jeg er begyndt at tænke meget over hvor jeg så ville kunne gå hen istedet for - er der ikke et eller andet sted en liste over hvilke læger han har uddannet - jeg ved jeg har set en sådan men kan ikke finde den mere

Nogen der kan hjælpe også gerne med en ordenlig læge i dk
    på forhånd mange tak

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    66
    Meldinger
    10,216

Standard Sv: nogen der kan anbefale

Sitat Opprinnelig skrevet av Simba Vis post
    jeg går jo hos hertoghe i belgien men er efterhånden begyndt at få kolde fødder ved behandlingen - der er slet ikke noget at udsætte på hertoghe overhovedet men føler ikke længere det er trygt at gå hos ham. grunden til jeg siger dette er fordi tingene bliver hastet igennem dernede - må dog lige sige at han sidste gang tog mig meget alvorligt da borreliaen blev konstateret men jeg skulle komme tilbage senest efter 4 mdr --- det er nu ca 1 år siden og jeg har på ingen måde kunnet få en tidligere tid .
    Ja, det lyder som at Hertoghe-klinik er ved at drukne i sin egen success. Det viser kun med al tydelighed, hvor stor en mangel på hormonkyndige læger hersker i Europa.

det er møj utrygt for der er simpelthen for travlt og jeg er begyndt at tænke meget over hvor jeg så ville kunne gå hen istedet for - er der ikke et eller andet sted en liste over hvilke læger han har uddannet - jeg ved jeg har set en sådan men kan ikke finde den mere
    Det var vist nok to norske læger, du så omtalt her som værende "skolet" hos Hertoghe. Den ene af dem hænger selv vandret i luften, hvorimod den anden er ikke meget at skrive hjem om (min mening). Der er vist nok ikke andre i Skandinavien...

Derimod er der rigtig mange både læger, speciallæger og naturlæger i Tyskland, som er efteruddannet hos Hertoghe i Belgien. Jeg har to PDF-filer med lister over alle Hertoghe-læger i Tyskland (i 2012)...

Nogen der kan hjælpe også gerne med en ordenlig læge i dk
    Der er sikkert ordentlige læger, også i Danmark, men Simba... der er ingen læger, som er i stand til at betragte, endsige behandle de "multiple" hormonale sammenbrud, andet end en "boks" ad gangen. Ikke mindst fordi de fleste af hormon-præparater som skal bruges i disse hormon-sygdomme, end ikke sælges i Danmark, hvor lægestanden en gang for alle kalder konsekvent all hypofyse-relateret (styrende for alle andre hormoner) hormonbehandling for "doping". De er kraft'edme mere bekymrede for sportsrelateret doping, end de kærer sig om deres hormon-syge patienter...

Det værste eksempel til grund for min kritik var en ung pige, der har været ude for en ulykke, som har smadret hendes hypofysen... End ikke denne klokkeklare medicinske tilstand kunne lokke lægerne til at replacement-behandle hende, så du kan godt forstå, at jeg har mine tvivl om du kan finde rette (for dig) læge i Danmark... Jeg håber dog at jeg tager fejl.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    49
    Meldinger
    222

Standard Sv: nogen der kan anbefale

tusinde tak anisa hvordan finder jeg så en god læge i tyskland ? - jeg kan nu få en tid i december 2014 da min sidste tid blev aflyst fra belgien - så jeg er åbenbart nødt til at søge væk er det muligt jeg kan få den seddel at se med tyske læger Anisa - så ville jeg være lykkelig
    mange hilsner fra
    Simba

Lignende tråder

1. Kan noen anbefale en lege?
    Av LillePus i forumet Hos legen
    Svar: 0
    Siste melding: 18-06-12, 11:32
  2. Noen som kan anbefale privatpraktiserende lege
    Av Mumimamma i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 23-03-12, 16:51
  3. Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet