Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Feb 2014
    Sted
    Buskerud
    Alder
    56
    Meldinger
    23

Post Spesialist innenfor stoffskifte i Buskerud eller Oslo som kan anbefales?

Noen her inne som kan anbefale spesialist innenfor stoffskifte sykdom (endokrinolog) i Buskerud eller Oslo som legen min kan henvisning meg til først og fremt Buskerud.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    62
    Meldinger
    1,345

Standard Sv: Spesialist innenfor stoffskifte i Buskerud eller Oslo som kan anbefales?

Sitat Opprinnelig skrevet av Jan.m Vis post
    Noen her inne som kan anbefale spesialist innenfor stoffskifte sykdom (endokrinolog) i Buskerud eller Oslo som legen min kan henvisning meg til først og fremt Buskerud.
    Hei Jan.m

Hvis legen skal henvise deg (altså at det offentlige skal betale) er det en endokrinolog som regnes som spesialist innenfor stoffskifte. Men jeg må skuffe deg da det slettes ikke finnes spesialister på stoffskifte i Norge. Endoene er mest opptatt av diabetes. De har akkurat samme retningslinjer som fastlegene. Altså er det ikke mye hjelp å få der.

Det er to ting du kan gjøre for å få hjelp med problemene dine. Det første er å lese deg opp her inne. Det er du jo allerede i gang med. Det andre er å bestille time hos en privat lege. Det er mange som er fornøyd med Heggeli. Problemet med dem er at det er kjempelang ventetid. Så har du Øverbye i Arendal. Han har ikke så lang ventetid tror jeg.

Jeg har sett noen har reklamert her inne med en ny klinikk, men jeg husker ikke navnet på den. Kanskje det kommer ei forbi som kan gi deg navnet på den.

Poenget mitt er at du ikke burde bruke penger, energi og tid på det som det offentlige helsevesenet tilbyr når det gjelder hormoner. Nå er det mulig du mener jeg er negativ, men det er jeg ikke. Jeg er kun realistisk.

Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du finner frem til bedre helse.

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,355

Question Sv: Spesialist innenfor stoffskifte i Buskerud eller Oslo som kan anbefales?

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Jeg har sett noen har reklamert her inne med en ny klinikk, men jeg husker ikke navnet på den. Kanskje det kommer ei forbi som kan gi deg navnet på den.
    http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=16275 ??
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Lignende tråder

1. Instant julestemning - 1,5 minutt her Anbefales ;0)
    Av Kevlin i forumet Jul og Nyttår
    Svar: 5
    Siste melding: 23-12-15, 01:35
  2. Sønn med symptomer på lavt stoffskifte men blodprøver innenfor normalen
    Av sisi i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 3
    Siste melding: 07-04-10, 11:16
  3. Spesialist??
    Av Evelina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 15-02-10, 13:51
  4. Svar: 6
    Siste melding: 27-11-09, 16:10
  5. Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
    Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 77
    Siste melding: 10-03-09, 00:35

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn