Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Haugesund
    Alder
    52
    Meldinger
    24

Question Kvalm og uggen om morgenen

Er det noen andre som sliter veldig om morgenen? Når jeg er inne i en dårlig periode (som jeg er nå for tiden) så våkner jeg småkvalm, og uggen, og ender som regel opp med å brekke meg. Så går dagen på tomgang, og jeg pleier å bli bedre om kvelden. Dagen kan være veldig slitsom, med varierende puls, svimmelhet, og forskjellige ting. Når kvelden kommer, så er de fleste symptomene borte, men jeg er ikke akkurat full av energi.

2013 var egentlig et ganske greit år, men vinteren var ikke av den beste rent energimessig. Men for ca. 3 uker siden fikk jeg omgangssyke, og jeg tror det er den som har tappet meg igjen. Nå føler jeg at jeg er nesten tilbake til start, selv om jeg har hatt det verre enn dette.

Noen andre som vil dele litt om symptomer og sånn?
    Normale Kortisolverdier
    Medisin helbreder ingenting
    • Mange av våre plager og livsstilssykdommer kan rettes opp med kosthold, ikke minst avgiftning. Dere kan lese mer på hjemmesiden min Krabben.no

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    56
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Kvalm og uggen om morgenen

Jeg våkner med følelsen av og være fyllesyk hver morgen. Det vil si jeg er kvalm, svimmel, har hodepine og føler meg generelt som noe katten har dratt med inn...
    For meg hjelper det og drikke ca en liter væske (3 dl kaffi og 7 dl vann med sitron) og ta det veldig rolig den første halvannen timen jeg er våken (det er i løpet av den tiden jeg drikker kaffi og vann).
    Har i alle år alltid vært et nattmenneske og typisk blir jeg bedre når folk flest legger seg (10 - 11 tiden om kvelden)

Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Haugesund
    Alder
    52
    Meldinger
    24

Jeg rekker som regel ikke å drikke noe før jeg henger over do. Men når brekningene er over, og det skjer som regel ganske kjapt, så tar jeg meg en kopp grønn te. Så varierer formen utover dagen. Jeg blir også bedre om kvelden.

Drikker en kopp kaffe etter frokosten, selv om jeg egentlig ikke burde. Det er jo et av rådene når man sliter med binyrene, som jeg tror jeg gjør. Å holde seg vekke fra koffein.
    Normale Kortisolverdier
    Medisin helbreder ingenting
    • Mange av våre plager og livsstilssykdommer kan rettes opp med kosthold, ikke minst avgiftning. Dere kan lese mer på hjemmesiden min Krabben.no

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    56
    Meldinger
    3,120

Jeg koser meg med den ene koppen/kruset med kaffi om morgenen.
    Om kvelden pleier jeg og kose meg med et krus te.
    Ikke noe koffein utenom.
    For mitt vedkommende så er det en balansegang der jeg i størst mulig grad tar hensyn til helsa men også passer på at jeg koser meg.

Lignende tråder

1. T4 - ikke sikkert at den bør tas om morgenen
    Av smgj i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 14
    Siste melding: 10-01-11, 19:04
  2. Kvalm av levaxin?
    Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 6
    Siste melding: 19-01-08, 15:36
  3. kvalm og uggen når jeg er sliten...
    Av komlå i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 10
    Siste melding: 28-05-07, 20:24
  4. kvalm og uggen...
    Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveie
    Svar: 7
    Siste melding: 12-12-06, 18:12

Søkeord for denne tråden

Bokmerker