Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: The Dr.com

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    51
    Meldinger
    2,404

Standard The Dr.com

http://thethyroidsessions.com

Har ikke sett denne nettsiden før og heller ikke videoen det reklameres for. Bra eller dårlig: temaet er iallefall av interesse skulle man tro😃

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    70
    Meldinger
    10,241

Thumbs up Sv: The Dr.com

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    http://thethyroidsessions.com

Har ikke sett denne nettsiden før og heller ikke videoen det reklameres for. Bra eller dårlig: temaet er iallefall av interesse skulle man tro��
    Det gør det. Være af interesse, that is.

The frustration and misinformation surrounding thyroid problems needs to stop. An estimated 30 million people in the US and 200 million worldwide have a thyroid disorder — only half have been properly diagnosed. And even less are receiving proper treatment. Unfortunately, the real answers are not offered by their medical practitioners and seldom covered by insurance.

That’s why we traveled the country to interview a dozen of the leading functional medicine doctors, nutritionists, and real food chefs for a free online screening called The Thyroid Sessions. And you can register today to watch them for FREE! Our panel of experts will uncover how to properly diagnose, treat, and reverse thyroid problems naturally — using doctor-prescribed drugs as a last resort.

200 millioner worldwide er i hvert fald underestimeret... tror jeg helt bestemt.

Særlig forventningsfuld er jeg til svar på spørgsmål 1. Why your thyroid scores are “normal”, but your symptoms are screaming HYPOTHYROID!, spørgsmål 2. The iodine controversy: How to navigate the conflicting information about this critical nutrient og spørgsmål 7. Which thyroid medications are best…and which are unsafe. Også emnet prenatal thyroid support falder på et tørt sted i vores skandinaviske hyppothyroid-graviditet-uland...

De går online næste søndag. Det er dog svært at se om det bliver en "betalings-kanal" eller fri for registrerede... Tak Blondie.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2013
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    621

Standard Sv: The Dr.com

Hej Anisa og Blondie

Tak Blondie - jeg tror, jeg melder mig ind. De gange, jeg har været med på sådan noget, så kan man se/høre indlæggene efterfølgende.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    De går online næste søndag. Det er dog svært at se om det bliver en "betalings-kanal" eller fri for registrerede... Tak Blondie.
    Der står "The Thyroid Sessions: A FREE Online Event From Underground Wellness" - så forhåbentlig er det gratis

Tina

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn