Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard !!! Hader syntetisk T4 !!!

Fra 1978 til 2007 døde jeg en langtrukken død, de 29 år jeg var en Eltroxin-patient. For hvert år jeg blev ældre, fordobledes farten hvormed min krop og min forstand forfaldt. Stille og roligt døde jeg socialt, min uddannelse blev mere og mere ubrugelig, min økonomi ramte bunden og min familie var ved at gå i opløsning... til det hele vendte i 2007, da jeg med de sidste rester af forstand og fornuft har fyret alle læger, skyllede Eltroxin i kloakken og begyndte behandle mig selv med Thyroid fra udlandet. Hvis nogen har forudsætninger for at kunne forstå de mennesker, der i dag frygter morgendagen uden deres Thyreoid-piller fra Glostrup - er jeg en af dem.

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Spørgsmål er så... hvad skal mon denne "lille gruppe" gøre med deres liv fremover, hvis det lykkes Bonnema og kumpanerne fra Dansk Thyroidea Selskab, og deres medløbere i Thyreoidea Landsforeningen ("at tie er at samtykke") overtale Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse til at nedlægge forbud mod magistrel fremstilling af Thyreoid på Glostrup Apotek ?
    Jeg vil aldrig kunne lære at forstå den sadisme forklædt som lægehjælp i dagens Danmark... som får en speciallæge som Bonnema til, forventningsfuldt at glæde sig til at syge mennesker bliver frataget deres livsvigtige behandling. En læge der glæder sig til andre menneskers fremtid fuld af lidelse... som han og hans lige er og forbliver ansvarlige for. Uden at det rører denne hvide mafia det mindste.

I dag har jeg truffet en beslutning... Hvis Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse virkelig gør alvor af truslen om at lægge hindringer i vejen for behandling med Thyreoid fra Glostrup, vil jeg indenfor en overskuelig fremtid begynde at oprette hade-hjemmesider mod syntetiske T4-lægemidler, på alle skandinaviske sprog og på engelsk. Via Search engine optimization (SEO) vil jeg sørge for, at hovedparten af alle skandinaviske søgninger på almen information om syntetiske T4-produkter vil føre til kritisk, veldokumenteret forbrugerinformation om syntetiske T4-produkter. På samme måde og ad de samme veje jeg før var med til at sprede ordet om Thyroid-lægemidler - vil jeg nu sprede sandheden om fake-T4.

Der foreligger mere end rigeligt indhold at fylde disse hjemmesider med - ikke mindst medicinsk forskning og andre solide, fagmedicinske omtaler af syntetiske T4-lægemidler, der dokumenterer, at virkningen af de syntetiske T4-lægemidler er voldsomt begrænset og skamløst overreklameret. Tillige med at forbløffende mange syge oplever ringe eller ingen virkning af den syntetiske behandling. Der er rigeligt at skrive om og der er rigeligt med forskning at citere...

Den skolemedicinske lægestand har længe haft monopol på at formidle sine egne versioner af "forbrugeroplysning" om syntetiske T4-produkter til lavt-stofskifte-patienter. Tiden er inde til at bryde dette monopol.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    1,361

Standard Sv: Hade-hjemmeside mod FALSK-T4 som Eltroxin, Euthyrox, Levaxin m.fl.

I dag har jeg truffet en beslutning... Hvis Ministeriet for Sundhed og Forebyggelse virkelig gør alvor af truslen om at lægge hindringer i vejen for behandling med Thyreoid fra Glostrup, vil jeg indenfor en overskuelig fremtid begynde at oprette hade-hjemmesider mod syntetiske T4-lægemidler, på alle skandinaviske sprog og på engelsk. Via Search engine optimization (SEO) vil jeg sørge for, at hovedparten af alle skandinaviske søgninger på almen information om syntetiske T4-produkter vil føre til kritisk, veldokumenteret forbrugerinformation om syntetiske T4-produkter. På samme måde og ad de samme veje jeg før var med til at sprede ordet om Thyroid-lægemidler - vil jeg nu sprede sandheden om fake-T4.

Der foreligger mere end rigeligt indhold at fylde disse hjemmesider med - ikke mindst medicinsk forskning og andre solide, fagmedicinske omtaler af syntetiske T4-lægemidler, der dokumenterer, at virkningen af de syntetiske T4-lægemidler er voldsomt begrænset og skamløst overreklameret. Tillige med at forbløffende mange syge oplever ringe eller ingen virkning af den syntetiske behandling. Der er rigeligt at skrive om og der er rigeligt med forskning at citere...

Den skolemedicinske lægestand har længe haft monopol på at formidle sine egne versioner af "forbrugeroplysning" om syntetiske T4-produkter til lavt-stofskifte-patienter. Tiden er inde til at bryde dette monopol.
    Jo før du setter denne ideen ut i livet, dess bedre. Hvis denne prosessen er i gang er det muligens lettere å avverge den enn å få produksjonen tilbake. Eller; Lett er det jo ikke, men kanskje det er større mulighet til å opprettholde produksjonen av Thyroid fra Glostrup.

Jeg skjønner at det vil kreve en enorm jobb, men det er nettopp det du sier her som er veien å gå. Produsentene av syntetisk medisin bruker denne metoden, og den er veldig effektiv.

Så Anisa Om du har energi og tid er det bare å sette i gang. Jeg skulle ønske du klarte dette uten å vente på Ministeriet for Sundhet og Forebyggelse.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post

Jo før du setter denne ideen ut i livet, dess bedre. Hvis denne prosessen er i gang er det muligens lettere å avverge den enn å få produksjonen tilbake. Eller; Lett er det jo ikke, men kanskje det er større mulighet til å opprettholde produksjonen av Thyroid fra Glostrup.

Jeg skjønner at det vil kreve en enorm jobb, men det er nettopp det du sier her som er veien å gå. Produsentene av syntetisk medisin bruker denne metoden, og den er veldig effektiv.

Så Anisa Om du har energi og tid er det bare å sette i gang. Jeg skulle ønske du klarte dette uten å vente på Ministeriet for Sundhet og Forebyggelse.
    Hej Lisbeth Det er ikke noget, man lige kan ordne i en håndevending på en eftermiddag, så uanset hvor fingrene klør efter at komme i gang, er det nødt til at blive forberedt... Men allerede er jeg blevet skældt ud af flere, som mener at jeg er "grov" og "brutal", fordi det er synd for alle som allerede er i syntetisk behandling. Jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere synd for dem, end det er synd for alle de andre, som hindres i at blive behandlet med Thyreoid pga. disse lægers distribution af myter. Jeg er derfor nødt til, mentalt at forberede mig på både at blive rost af nogle og forhadt af andre.

Når næsten 100-års historie bag Thyroid-lægemidler ikke kan vinde gehør i lægekredse, kan man lige så godt ophøre med at spilde tiden med forsøg på at kalde lægestanden til fornuft. Det vil være langt mere effektivt, i stedet at gå i flæsket på deres yndlingsbehandling, splitte den i atomer og udstille denne behandlings reelle og dokumenterede utilstrækkeligheder. Der er SÅ mange mennesker i mislykket syntetisk behandling, at det skal nok få dem til at tænke... når de erkender at deres endeløse og forgæves vej til bedring, i virkeligheden skyldes deres syntetisk behandling, leveret af deres forstokkede læger.

The most powerful weapon on earth is education and the human soul on fire.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    1,361

Hej Lisbeth Det er ikke noget, man lige kan ordne i en håndevending på en eftermiddag, så uanset hvor fingrene klør efter at komme i gang, er det nødt til at blive forberedt... Men allerede er jeg blevet skældt ud af flere, som mener at jeg er "grov" og "brutal", fordi det er synd for alle som allerede er i syntetisk behandling. Jeg kan ikke rigtig se at det skulle være mere synd for dem, end det er synd for alle de andre, som hindres i at blive behandlet med Thyreoid pga. disse lægers distribution af myter. Jeg er derfor nødt til, mentalt at forberede mig på både at blive rost af nogle og forhadt af andre.

Når næsten 100-års historie bag Thyroid-lægemidler ikke kan vinde gehør i lægekredse, kan man lige så godt ophøre med at spilde tiden med forsøg på at kalde lægestanden til fornuft. Det vil være langt mere effektivt, i stedet at gå i flæsket på deres yndlingsbehandling, splitte den i atomer og udstille denne behandlings reelle og dokumenterede utilstrækkeligheder. Der er SÅ mange mennesker i mislykket syntetisk behandling, at det skal nok få dem til at tænke... når de erkender at deres endeløse og forgæves vej til bedring, i virkeligheden skyldes deres syntetisk behandling, leveret af deres forstokkede læger.

The most powerful weapon on earth is education and the human soul on fire.
    Ja, jeg skjønner at det krever mye av deg å gjøre dette. Det er rart med det som sitter forankret i ryggmargen til folk. Det er ikke nok med at de tror fullt og fast på det myndighetene sier og mener, men stakkars deg hvis du prøver å formidle noe annet. I stedet for å respektere at andre har et annet syn prøver de å kvele deg i ditt forsøk.

Jeg hadde ikke selv orket dette, så jeg får prøve å heie på deg etter beste evne

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,361

Exclamation Bonnema og Hegedus advarer danske læger mod at behandle med Thyreoid

En bruger her på forummet har berettet i går om, at iflg. hans læge - advarer Glostrup Apotek mod sit eget produkt (Thyreoid) ved at besvare henvendelser fra læger med at henvise til Bonnema/Hegedus's kritik og advarsler mod "naturligt stofskiftehormon"...

Så gik det alligevel galt. Min læge fik kolde fødder, da Glostrup Apotek gjorde ham opmærksom på denne artikel:

https://www.sundhed.dk/content/cms/6...fte-med-t3.pdf
    Om dette "naturlige stofskiftehormon" skriver Bonnema og Hegedus følgende... angiveligt videreformidlet af... Glostrup Apotek (?!?):

Bonnema og Hegedus: Der har også været debat om ’naturligt stofskiftehormon’, som er et ekstrakt fra grises skjoldbruskkirtler. Sådanne tabletter sælges under navnet Armour eller Thyroid. Der er ikke noget specielt naturligt ved disse præparater. Faktisk indeholder de en for mennesker unaturlig høj koncentration af T3 i forhold til T4, og vil potentielt medføre et endnu mere ustabilt stofskiftehormon - niveau. Vi vil kraftigt fraråde brug af såkaldt ’naturligt stofskiftehormon’. Det T4-hormon, som findes i de markedsførte præparater Eltroxin og Euthyrox, er kemisk fuldstændigt identisk med skjoldbruskkirtlens eget hormon, og mere naturligt kan det således ikke blive. Tilmed er præparaterne fremstillet under streng farmaceutisk kontrol.

Et studie der sammenlignede effekten af behandling med "naturlig thyroid" og syntetisk levothyroxine blev afsluttet og resultaterne var publiceret sidste år (2013). Her på forummet kan man læse om dette studie her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=16786

Læser man nøje beskrivelsen af forløbet og delresultaterne, er der ikke megen tvivl om at resultaterne er faldet ud til fordel for "naturlig thyroid", men nøjes man med kun at læse konklusionen - er den påfaldende vagt formuleret og så diffus at en utrænet læser efterlades med følelsen af usikkerhed om, hvad dette studie egentlig har frembragt af resultater. Det er grunden til, at vores afsluttende bemærkninger på vores omtale af dette studie faktisk udmærket egner sig til også at blive adresseret til Bonnema/Hegedus, der med deres omtale af "naturligt stofskiftehormon" har afsløret dem selv som fuldstændig uvidende om lægemidlernes struktur, opbygning og om hvad lægemidler gør ved kroppen (farmakodynamik / pharmacodynamics) samt hvad kroppen gør ved lægemidler (farmakokinetik / pharmacokinetics).

Værsgo og læs (DTE betyder Desiccated Thyroid Extract):

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
    Our Comment to dr. Hoang et al, dr. Jerome M. Hershman, dr. Angela M. Leung, American Thyroid Assotiation and all doctors in the world :

Now we just hope that at some point we can succeed in explaining dr. Hershman and others that the missing link in understanding of the difference between DTE and synthetic T4 is protein binding. Because 99% of thyroid hormones in the DTE is protein-bound, it means that the pharmacodynamics of DTE happens with Slow Release Effect, eliminating all the talk about the Ratio of T4/T3 and TSH, and making it pointless. Our doctors need so terribly much to study the pharmacokinetics and pharmacodynamics of the drugs, alongside studying anatomy and other medical stuff. Right now they are committing so many serious mistakes just because they do not have the basic knowledge of how drugs work. Dear Doctors: Learn about the pharmacokinetics and pharmacodynamics of the drugs - and it will make us good friends forever.
    Det betyder, at rent "farmakologisk", syntetisk T4-analog og "naturligt stofskiftehormon" kan overhovedet ikke sammenlignes, idet de hver for sig virker fuldstændig forskelligt... INDEN den "hormonelle" virkning overhovedet indtræffer!

Årsagen til denne forskel er at Thyreoid indeholder ingen FRIE hormoner, mens det syntetiske Eltroxin eller Euthyrox består kun og udelukkende af FRIE T4-analog molekyler. Dette er også grunden til, at i en vellykket behandling med Thyreoid bliver FT4 lavt eller meget lavt, fordi FT4-analysen kan ikke "se" de proteinbundne T4-molekyler i blodet, selv om der er rigeligt af dem i forvejen. T4 frigives fra proteinbindingen stille og roligt over tiden mellem indtagelse af Thyreoid-tabletter hver dag og derfor er der aldrig så meget FT4 i blodet på en gang.

Det er grunden til at disse to lægemidler virker fuldstændig forskelligt og det er også grunden til at Thyreoid virker så meget bedre end Eltroxin eller Euthyrox, fordi de proteinbundet hormonmolekyler fra Thyreoid - er nøjagtig som de proteinbundet hormonmolekyler udsendt til blodet af en sund, menneskelig skjoldbruskkirtel, og menneskekroppen er ganske naturligt indrettet til biokemisk at håndtere hormoner fra Thyreoid.

Derimod de syntetiske T4-tabletter "oversvømmer" kroppen med alle FRIE hormon-molekyler på en gang - på en måde der ellers aldrig ville ske i en normal, sund menneskekrop, hvor 99% af hele den real time hormon-beholdning i blodet altid er proteinbundet. Derudover har vi ikke en (1) men hele fire (4) forskellige vævsspecifikke typer af T3-receptorer - så der også forskel i graden af en biokemisk "accept" af de syntetiske "stoffer" i de forskellige væv - hvorfor ingen patienter nogensinde har oplevet permanent 100% bedring - som følge af behandling med syntetiske T4-produkter.

Hvad angår informationen om, at Glostrup Apotek informerer læger interesseret i Thyreoid om at Bonnema og Hegedus vil kraftigt fraråde brug af såkaldt ’naturligt stofskiftehormon’...

... har vi skrevet til apoteket tidligere i dag (kl. 01 i nat) for at høre om det kan passe, at apoteket distribuerer denne artikel til læger, der kontakter apoteket med spørgsmål om Thyreoid, fordi det virker i den grad usandsynligt, idet det i givet fald ville ikke være nogen fornuftig grund til, overhovedet at producere Thyreoid.

Vi har ikke fået svar endnu, muligvis pga. forlænget påske-ferie.

Hvorom alt er - er vores anbefaling at de usikre danske lægemiddel-politiske forhold taget i betragtning - er de hypothyroide danske patienter meget bedre tjent med at sikre sig en stabil lægemiddelforsyning via apoteker i andre EU-lande, hvor lægemiddelindustrien ikke har så stærkt et greb om sundhedspolitik, lægestanden og medicinsk behandling, som tilfældet er i Danmark.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,361

Exclamation Sv: Bonnema og Hegedus advarer danske læger mod at behandle med Thyreoid

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    En bruger her på forummet har berettet i går om, at iflg. hans læge - advarer Glostrup Apotek mod sit eget produkt (Thyreoid) ved at besvare henvendelser fra læger med at henvise til Bonnema/Hegedus's kritik og advarsler mod "naturligt stofskiftehormon"...

Hvad angår informationen om, at Glostrup Apotek informerer læger interesseret i Thyreoid om at Bonnema og Hegedus vil kraftigt fraråde brug af såkaldt ’naturligt stofskiftehormon’...

... har vi skrevet til apoteket tidligere i dag (kl. 01 i nat) for at høre om det kan passe, at apoteket distribuerer denne artikel til læger, der kontakter apoteket med spørgsmål om Thyreoid, fordi det virker i den grad usandsynligt, idet det i givet fald ville ikke være nogen fornuftig grund til, overhovedet at producere Thyreoid.

Vi har ikke fået svar endnu, muligvis pga. forlænget påske-ferie.
    Vi har fået svar fra Glostrup Apotek, der skriver bl.a.:

"Vi har ikke distribueret denne artikel."

Apoteket har kommenteret mere detaljeret vores forespørgsel , men det vil vi helst behandle fortroligt for ikke yderligere at øge den byrde, Apoteket i forvejen lever med.

Det betyder, at den pågældende læge i virkeligheden blev advaret af andre læger, men af uransagelige årsager ønsker han at skjule det ved at sige at det var Glostrup Apotek der henviste til artiklen.

Er du lavt stofskifte patient der bor i Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Ringkøbing-Skjern, Struer og Lemvig kommuner - og drømmer du om at bytte en nytteløs behandling ud med Thyreoid fra Glostrup Apotek - vær opmærksom på at denne advarsel mod behandling med enten "naturlig" thyroid eller kombinationsbehandling med Liothyronin - blev sendt til alle praktiserende læger i disse kommuner. Læs om det her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=16725

Det lyder sandsynligt, at hensigten med denne Bonnema-Hegedus-kampagne er netop at nå igennem til alle praktiserende læger i landet, for dermed at fastholde patienterne i behandling med Eltroxin eller Euthyrox.

Vær også opmærksom på, at Bonnema og Hegedus er i meget høj kurs hos Thyreoidea Landsforeningen - en dansk patientforening for Eltroxin- og Euthyrox-brugere.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Angry Bonnema, Hegedus og Thyreoidea Landsforeningen

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
    Er du lavt stofskifte patient der bor i Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Ringkøbing-Skjern, Struer og Lemvig kommuner - og drømmer du om at bytte en nytteløs behandling ud med Thyreoid fra Glostrup Apotek - vær opmærksom på at denne Bonnema-Hegedus-advarsel mod behandling med enten "naturlig" thyroid eller kombinationsbehandling med Liothyronin - blev sendt til alle praktiserende læger i disse kommuner. Læs om det her: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=16725

Det lyder sandsynligt, at hensigten med denne Bonnema-Hegedus-kampagne er netop at nå igennem til alle praktiserende læger i landet, for dermed at fastholde patienterne i behandling med Eltroxin eller Euthyrox.

Vær også opmærksom på, at Bonnema og Hegedus er i meget høj kurs hos Thyreoidea Landsforeningen - en dansk patientforening for Eltroxin- og Euthyrox-brugere.
    Kun guderne ved, hvor mange lidelser og hvor mange ulykker Bonnema og Hegedus har påført lavt stofskifte patienter siden Bonnema og Hegedus begyndte distribuere deres pamflet til læger over hele Danmark.

De har på intet tidspunkt vedlagt denne pamflet en opskrift på, hvad danske læger I STEDET kan gøre for de hormonmangel-patienter som Bonnema og Hegedus så bravt KÆMPER for at forhindre i at blive behandlet med Thyreoid.

Jeg "snakker" for tiden med danske regal i denne tråd: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=16676 Også han kan takke Bonnema og Hegedus for at måtte leve med T3 under ref.området... Vi ved hvad det betyder, men Bonnema og Hegedus er åbenlyst ligeglade. Og det er patientforeningen Thyreoidea Landsforeningen også! Ellers havde TL taget afstand fra pamfletten for længe siden. Det er ikke sket! Den som tier, samtykker! Det kan de ikke sno sig ud af...

Thyreoidea Landsforeningen dyrker trofast og støtter Bonnema og Hegedus og der afholdes knapt nok en forsamling i foreningens regi, uden disse herrers deltagelse... Jo hurtigere og jo flere melder sig UD af denne illoyale Big Pharma forening - jo bedre !

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Standard Sv: !!! Hader syntetisk T4 !!!

Ja, jeg skjønner at det krever mye av deg å gjøre dette. Det er rart med det som sitter forankret i ryggmargen til folk. Det er ikke nok med at de tror fullt og fast på det myndighetene sier og mener, men stakkars deg hvis du prøver å formidle noe annet. I stedet for å respektere at andre har et annet syn prøver de å kvele deg i ditt forsøk.

Jeg hadde ikke selv orket dette, så jeg får prøve å heie på deg etter beste evne
    Hej Lisbeth (og alle andre ) Det er lige før, at heller ikke jeg orker dette, efter at jeg har brugt oceaner af tid - på blot at orientere mig i alt det stof, der findes i disse, vores smertens-emner....

Det ER et s-i-n-d-s-y-g-t stort arbejde - står det klart for mig endda nu mere end før.

Min største bekymring nu er ikke "hvordan" - for det ved jeg allerede alt om, men mest "hvornår".

Det er tiden, der er min største bekymring nu: hvordan kan jeg nå det hele, når arbejder og er 10-11 timer væk hjemmefra 6 dage om ugen? Og når jeg så opnår pensionsalderen om 3 år - har jeg til den tid forstand nok i behold, jeg kan bruge på dette projekt? Eller bare at have et liv i det hele taget?

Jeg er jo lige så hjerneskadet som alle andre, der i nærmest en menneskealder har været i behandling med det syntetiske T4-lort, der får hjernens hippocampus og cerebellum til at skrumpe, fordi det syntetiske T4-dritt er SÅ forskellig fra kroppens eget T4-hormon.... som tilfældet er.

At jeg trods alt fortsat kan tænke, huske og ræsonnere kan jeg kun takke denne omstændighed, at jeg inden jeg overhovedet blev syg og kom i behandling med Eltroxin, havde jeg i udgangspunktet en ekstremt veløvet "tænke-, huske- og lærehjerne" til rådighed, men OM det varer ved til jeg er helt arbejdsfri om 3-4 år - er ikke til at vide.

Jeg ville derfor ønske at jeg allerede nu havde hele døgnet til rådighed for disse projekter, fordi det er kun en strengt videnskabelig information, der kan flytte overbevisninger hos lægestanden - og vel at mærke information, der er præsenteret på en måde, selv lægestandens værste begrænsninger og modstand mod at lave om på deres dogmer - ikke kan stille noget op imod.

Der er nu så meget pålideligt materiale til rådighed på mit bord, at det kan fylde mindst 6-7 tema-websites, der helt uden mine egne kommentarer - kan præsentere videnskab, videnskab og atter videnskab - hvilket samtidigt ikke kan undgå både at udstille, og bevise lægestandens fejl og mangler, der alene udspringer fra lægestanden to store problemer:

1. manglende evne til at frigøre sig fra deres underviseres dogmer
    2. en fuldstændig mangel på føling med den fortløbende medicinske thyreoidea-forskning

Jeps... det er der bjerger af videnskabelige beviser på, og det eneste jeg nu mangler er fritid til at søsætte alle disse websites mens jeg endnu er i live, og kan tænke. Jeg har ikke givet op, jeg er ikke løbet fra mine trusler (løfter) og jeg er i gang, men jeg frygter også ikke at kunne nå det hele.

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,070

Thumbs up Sv: !!! Hader syntetisk T4 !!!

Jeg elsker deg, uansett
    du er et fantastisk menneske;
    alle veit jo det
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Smile Sv: !!! Hader syntetisk T4 !!!

Hej til alle, der læser denne tråd.

Så er jeg omsider på vej mod nye mål: http://www.sonjas-stoffskifteforum.i...ad.php?t=17574

Lignende tråder

1. Sammenligning: syntetisk T4 og Thyroid USP
    Av Anisa i forumet Naturlig T4 og syntetisk T4 er ikke lik hverandre
    Svar: 3
    Siste melding: 21-09-15, 22:35
  2. Syntetisk T4 motorolje
    Av Mod i forumet Thyroidea og kunst!
    Svar: 1
    Siste melding: 23-06-13, 03:26
  3. Syntetisk T4 motorolje
    Av Mod i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Siste melding: 23-06-13, 03:26
  4. Sammenligning: syntetisk T4 og Thyroid USP
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Siste melding: 14-04-13, 12:35

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg