Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
-
30-12-09, 21:12 #11
Sv: Addison, fejlmedicinering, graviditet og thyreoidea problemer
Kjære medmenneske!
DEG ønsker jeg av hjertet alt godt videre..
Kan det være en mulighet for deg , på en eller annen måte,å kontakte endokrinologene ved Haukland Universitetssykehus,Bergen?
De er seriøst i gang med forskning, og tar Addison på dypeste alvor.(Har et godt rennome).
De er også interesserte i å komme i kontakt med Addisonpasienter, og det burde jo ikke si noe om en er dansk eller norsk?!
Kanskje du kunne maile historien din til dem?
I Norge blir det ofte brukt medisinske eksperter fra utlandet i saker som skal "for retten"...særlig fra andre skandinaviske land.
Det hadde vært flott om du kunne få minst en "second opinion"!!
Vennlig hilsen Gunnda.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
30-12-09, 21:42 #12
Hej Gunnda
Lidt svært at finde rundt på Haukelands hjemmeside, men mon det ikke er den mest direkte henvisning til navngivne læger: Organisasjon – ROAS• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
04-01-10, 21:10 #13
Anisa/ABD..
Jeg TROR kanskje at legene som vises her er de som generelt koordinerer forskningen, men ikke sikker.
Det sikreste ville kanskje være å ta direkte kontakt med endokrinologisk avd.?!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
13-12-11, 20:43 #14
Nå er det snart to år siden ABD skrev dette her hos oss - gad vite hvordan det går med henne...
Hvordan legen hennes drar knokkelskjørhet "opp av hatten" - kan jeg kjenne meg igjen i
Dessverre er det ca et halvt år å vente før jeg får tatt et slikt bilde (som jeg krevde å få tatt) på Sykehus -.-
og jeg kommer til å bytte lege lenge før den tid.
Bl.a fordi nevnte lege - på grunnlag av antagelser - ville sette meg på Fosamax
Håper ABD kommer forbi og gir oss en oppdateringKevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
14-12-11, 06:34 #15
Bl.a fordi nevnte lege - på grunnlag av antagelser - ville sette meg på Fosamax• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Addison`s sygdom?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-09, 22:29 -
Hva er addison? Hva er antistoffer?
Av lailabye i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 12Siste melding: 28-10-06, 10:13
Bokmerker