Viser søkeresultater 31 til 31 av 31
-
20-10-14, 18:47 #31
Sv: Hashimots, Menoragi og bruk av Provera
For meg høres 30 mg/dgl Thyroid Erfa ut som en babydose. Var jeg deg, ville jeg ha øket Erfa'n gradvis til du føler at du får det bedre
Jeg tar også Erfa, men jeg begynte på 60 mg og økte gradvis. På det meste hadde jeg 310 mg, men da følte jeg selv at det ble litt for mye. Nå tar jeg 250 mg/dgl.
Med autoimmune sykdommer er det viktig å kutte sukker, gjær, mel, laktose og kasein i melka. Når leger ikke ser sammenheng i symptomer og autoimmune sykdommer, blir mange fortalte at symptomene "sitter i hodet".
Men vi må være våre egne advokater. Jeg har f.eks også en autoimmun sykdom. Ulcerøs kolitt er autoimmunt med fordøyelsesproblem. Men, jeg har lest og lært om kosten SCD (the Specific Carbohydrat Diet) som ble utviklet for hundre år siden av barnelege Sidney V. Haas (1870 1964). Flere tusen av hans pasienter ble friske med å kutte gluten, og spise mat som kunne fordøyes i tarmen - monosakkarider er ett eksempel på kost som tarmen tåler.
Etter hans død, har dr. i biologi Elaine Gottschall skrevet boka Breaking the Vicious Cycle om denne dietten. Hun studerte biologi for å forstå hvorfor dietten virkerJeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Noen med erfaring ved bruk av T3?
Av LillePus i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 19-06-12, 12:03 -
Vi har bruk for deg!
Av Mod i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 3Siste melding: 08-06-12, 17:15 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45
Bokmerker