Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Standard Sv: Stigende T3 og faldende T4

Takker, det vil jeg bestemt kigge på på et tidspunk
    Jeg tror jeg har et meget stærkt drive for at have gang i projekter, hvad enten det er en ny interesse eller uddannelse. Jeg bliver nærmest småhøj når jeg går igang med noget nyt og hader når det ikke kan lade sig gøre
    Og jeg tror at det er derfor at min omstillingsparathed ikke er forsvundet. Den har godt nok været gemt langt væk i perioder, men væk er den heldigvis ikke

Jeg tog 1½ pille i går aftes og havde ingen problemer med hjertebanken eller noget. Og jeg havde heller ikke mere besvær med at falde i søvn end ellers (er udpræget b-menneske)

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Standard Sv: Stigende T3 og faldende T4

Og et stærkt drive, en god portion stædighed og så måske det at jeg til tider er lidt naiv og blondt (jeg tror at hvis jeg havde været for realistisk, så havde jeg sgu nok givet op ) har meget at sige i forhold til at jeg er kommet så langt og at min evne omstille mig er bevaret.
    Og så det at jeg har været så utrolig heldig at nogle meget modige mennesker turde guide mig i den rigtige retning, så jeg kunne få noget virksomt medicin. Det er jeg altså så utrolig taknemmelig over

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Svar: 8
    Siste melding: 24-11-09, 20:47
  2. stigende tsh
    Av calz i forumet TSH
    Svar: 5
    Siste melding: 28-04-08, 00:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder