Takk for mye god kunnskap Anisa! Jeg har mye å lære!

Til det du sier om at anti-TPO reagerer både på doseøkninger og stigende TSH - jeg forstår ikke helt hva du mener tror jeg. Men hvis det er mulig å måle det mer nøyaktig enn bare > 1300 så må jeg begynne å gjøre dette for å følge med.
Jeg skal få målt S-TRAS. S-Anti-Tg er målt til <1, så den er fin

Kanskje det beste neste steg for meg er å forsøkt å kutte ut gluten og laktose. Vet du Anisa noe mer om hvor lang tid de du kjenner til har holdt på med endring i kosthold før de har merket om det har noe for seg? Vil jeg merke det på kroppen hvis jeg holder meg unna gluten og laktose i en måned hvis det har effekt på meg, eller må jeg holde på lenger for å evt kunne merke noe?

Natt-levaxin er interessant, det må prøves

Jeg synes den forskningsartikkelen er veldig vanskelig å lese. For meg er det noen termer som er ukjente, i tillegg sliter jeg litt med å få med meg hovedessensen? Hvis noen kan forklare det på en lettfattet måte så blir jeg glad!
Har ellers funnet denne siden som har samlet opp endel som jeg kan tenke meg å presentere for min lege:
http://thyroid.no/concrete/referanser/project-title

Jo mer jeg leser, desto mer overbevist blir jeg om at thyroid må jo være veien å gå! Kan noen forklare meg hovedårsakene til at det har blitt sånn at Levaxin er den som er mest brukt? Er det hovedsaklig økonomiske mekanismer eller er det også faglige begrunnelser på hvorfor denne foretrekkes?