Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Nov 2014
    Sted
    Østlandet
    Alder
    34
    Meldinger
    16

Standard Sofie's tanker og oppdateringer :)

Siden jeg ikke duger på å skrive dagbøker om formen tenkte jeg at jeg kan skrive litt her og kanskje se etter hvert om jeg ser noe jeg ikke tenker over underveis

Akkurat nå føler jeg sakte bedring med en haug av kosttilskudd som privatlegen sa jeg skulle ta. Snart får jeg også svar på blodprøvene hun tok, det blir spennende å se hva de viser! Det er tatt i hvert fall tre ganger flere prøver enn både fastlege og endo tok tilsammen.

Også skal jeg søke om pasientskadeerstatning, litt penger hadde vært fint om nav plutselig ikke vil hjelpe meg lenger. Jeg har prøvd å få tak i saksbehandler i flere måneder, men får aldri svar. Jeg får vel kreve bytte.. Jeg har søkt om ung ufør-tillegg på aap, måtte klage fordi de i første omgang ga avslag fordi jeg bare ba om hjelp til å søke. Så klagen ble da søknaden. De har ikke svart, og klagen ble levert siste uka i oktober.. Litt lei!

Ellers har jeg en ganske god dag i dag, føler meg helt grei i både kropp og hode. Benytter dagen til å slappe av så jeg kan opprettholde det

Medlem siden
    Nov 2014
    Sted
    Østlandet
    Alder
    34
    Meldinger
    16

Standard Sv: Sofie's tanker og oppdateringer :)

Hos psykologen i dag ble jeg ordentlig irritert. Hun gir seg ikke på å hente fram alle følelsene mine, og at jeg har bygget opp en mur som forsvar. Jeg klarer ikke å få til dette, for jeg tror at de psykiske problemene ved ls sammen med de ekte blir for mye tilsammen, og hodet beskytter meg for å ikke klikke. Jeg sier at jeg må få kroppen stabil før jeg er i stand til å hente fram følelsene hun snakker om, for da vet jeg hvilken psykisk lidelse som faktisk er problemet. Men hun gir seg ikke, og angsten min blir verre! Jeg sa i dag at jeg ønsker traumeterapi etter en bilulykke i mellomtiden. Dersom hun fortsetter å gnåle kommer jeg til å sette behandlingen på vent til stoffskiftet er mer stabilt. Det vil kanskje bli lettere for meg enn for mange andre siden jeg sannsynligvis vil bli frisk og ikke trenger medisiner. Jeg blir så frustrert av dette! Jeg vet jo at det er masse i livet mitt som har ført til psykiske problemer, og at det er vanskelig å si hva som er høna og egget. Bipolar 2-diagnosen har jeg liten tro på etter at jeg fikk fastslått stoffskiftesykdom, men det får jeg ta etter hvert..

Lignende tråder

1. Mine tanker og støtte fra dere
    Av Student24 i forumet Dagboker
    Svar: 30
    Siste melding: 11-03-13, 17:08
  2. Svarte tanker - frustrasjon og nederlag
    Av helgemann i forumet Frustrert og lei
    Svar: 19
    Siste melding: 02-01-11, 05:19
  3. TANKER OM KOST
    Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)
    Svar: 1
    Siste melding: 13-09-08, 21:29
  4. Hypertyreose e.l. og tanker
    Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 15
    Siste melding: 20-01-07, 09:53
  5. Graves tanker
    Av Tone i forumet Graves sykdom
    Svar: 22
    Siste melding: 03-10-05, 15:24

Søkeord for denne tråden

Bokmerker