Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: Hashimotos, jod og mig
-
03-01-16, 07:26 #11
Sv: Hashimotos, jod og mig
Blot til info: Man kan nu få jod herhjemme - klik her
Jeg har ikke prøvet den af, og jeg kan desværre ikke se på etiketten hvem, der fremstiller den. Men den bliver prøvet af inden så længe, og så skal I nok få en status.
Jeg tager nu på 36 - 40 mg, og det fungerer godt uden de store detoxproblemer. Det er nok for det meste overstået nu (håber jeg)
-
28-05-16, 08:04 #12
Sv: Hashimotos, jod og mig
Så er de magiske 50 mg nået, og det går rigtig fint. Det passer lige med, hvad der kan være i en gelatinekapsel
Min mand har fået øjnene op for jod efter en video med David Brownstein, som han lyttede med på. Han lagde ud af 12,5 mg i tabletform og har ikke mærket det mindste til detoxreaktioner - det heldige asen
Jeg har i perioden mellem 40 og 50 mg haft udslæt i form af nogle røde og tørre pletter over leveren, under armene og foran på mine arme ved skulderen. Det er så næsten væk nu.
Lignende tråder
-
Hashimotos medisinering
Av Karri i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 24-09-11, 22:28 -
Kan se ut som du har Hashimotos....
Av uheldig i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 16-02-11, 09:28 -
Hashimotos og anti-TPO
Av Tornerose i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 04-01-11, 08:57 -
Hashimotos muskelsmerter
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 3Siste melding: 19-07-09, 04:25
Bokmerker