Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,756

Standard Et klassisk eksempel på et sykdomsforløp - dessverre

http://anti-tpo.blogspot.no/2010/01/...-anti-tpo.html

Jeg kom over denne bloggen. Den er dessverre et klassisk eksempel på et ubehandlet sykdomsforløp ved forhøyet anti-TPO, symptomer, men stoffskifteprøver innenfor referanseområdene.

Jeg vil også si at det dessverre er et klassisk eksempel på det å blindt stole på at den generellle lege er oppdatert og kan nok til å gi en god behandling.

Bare antallet årlige innlegg gir en pekepinn på hvordan det går med kampviljen til forfatteren. Dessverre har forfatteren også mottatt tips og forkastet dem på grunn av manglende evidens så jeg kommer ikke til å stikke fram min nakke der. Jeg legger det heller her... som et skrekkeksempel.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    67
    Meldinger
    10,228

Unhappy Sv: Et klassisk eksempel på et sykdomsforløp - dessverre

Hej smgj

Denne blogger var faktisk medlem her i kort tid i 2011. Men om det var (for) stor en tiltro til læger, eller egen skepsis, der kom mellem ham og bedringen, ved jeg ikke. Han har i hvert fald fået nogle nyttige kommentarer her, men så gik han i gang med at diskutere forummets formodet indstilling til homøopati... og kort tid efter var han væk.

At der ikke er nogen god udvikling at spore iflg. hans blog kan også berøre på orkesløsheden udviklet som følge af langvarig hormonmangel. På den anden side... uden en åben og nogenlunde imødekommende indstilling til andres "gode råd", kan selv de bedste råd ikke række. Hvad er hvad her, ved jeg ikke, men under alle omstændigheder er det et skrækeksempel på det som sker, hvis intet (rette læge og rette behandling) sker.

Selv verdens højeste IQ, viljestyrke og faste meninger ikke kan kompensere for langvarig hormonmangel.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Register for eksepsjonelle sykdomsforløp (RESF)
    Av Vigdis i forumet Alternativ behandling
    Svar: 0
    Siste melding: 14-01-12, 10:11
  2. Tilbake på forumet dessverre:( Nå er det synsforstyrrelser jeg må spørre om igjen
    Av gutt_81 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 8
    Siste melding: 28-12-10, 21:42
  3. Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
    Av Thyr i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 107
    Siste melding: 15-08-07, 18:20
  4. Litt livsfilosofi (dessverre på engelsk)
    Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 0
    Siste melding: 27-06-06, 16:14
  5. Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
    Av Thyr i forumet Presentasjoner
    Svar: 6
    Siste melding: 04-05-06, 22:32

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn