Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Apr 2013
    Sted
    Danmark
    Alder
    57
    Meldinger
    621

Standard Behandling af Hashimotos ved fuldstændig fjernelse af skjoldbruskkirtlen

Jeg fandt dette hos en af de kilder, jeg jævnligt følger. http://thyroidpharmacist.com/article...rgical-disease. Og så hjælper det jo ingen gang, da der jo ikke er taget hånd om inflammationen i kroppen

Hvad har de dog gang i de nordmænd og kan vi være bange for, at de kan blive standarden?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    38
    Meldinger
    2,751

Standard Sv: Behandling af Hashimotos ved fuldstændig fjernelse af skjoldbruskkirtlen

Jammen - det er jo så lett å behandle bare man blir kvitt den pesky lille kjertelen som ikke kan jobbe regelmessig og holde TSH innen reglementert område på egen hånd?

Bare pasientene kan måle adekvat TSH (og kanskje nok hormon i blodet dersom du har en radikal lege) så er de jo per def friske. Det gjøres jo aller lettest med full erstatning av langtidsvirkende hormon uten den vanskelige kjertelen.

Påstår de fremdeles at de ikke har det bra så er de feite, depressive og somatiserer seg til trygdesnyteri.

Eller?

... og hvorfor fikk dette meg til å tenke på lobotomi og elektrosjokkbehandling...
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
    Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 353
    Siste melding: 27-03-15, 12:05
  2. Info til lege om behandling av Hashimotos?
    Svar: 2
    Siste melding: 09-11-10, 17:47
  3. Info til lege om behandling av Hashimotos?
    Svar: 2
    Siste melding: 09-11-10, 17:47
  4. Fjernelse af den ene thyreoidealap
    Av Pochahonta i forumet Operasjonssalen
    Svar: 33
    Siste melding: 07-01-10, 20:14

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine