Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
05-02-16, 07:09 #1
Behandling af Hashimotos ved fuldstændig fjernelse af skjoldbruskkirtlen
Jeg fandt dette hos en af de kilder, jeg jævnligt følger. http://thyroidpharmacist.com/article...rgical-disease. Og så hjælper det jo ingen gang, da der jo ikke er taget hånd om inflammationen i kroppen
Hvad har de dog gang i de nordmændog kan vi være bange for, at de kan blive standarden?
-
05-02-16, 09:43 #2
Sv: Behandling af Hashimotos ved fuldstændig fjernelse af skjoldbruskkirtlen
Jammen - det er jo så lett å behandle bare man blir kvitt den pesky lille kjertelen som ikke kan jobbe regelmessig og holde TSH innen reglementert område på egen hånd?
Bare pasientene kan måle adekvat TSH (og kanskje nok hormon i blodet dersom du har en radikal lege) så er de jo per def friske. Det gjøres jo aller lettest med full erstatning av langtidsvirkende hormon uten den vanskelige kjertelen.
Påstår de fremdeles at de ikke har det bra så er de feite, depressive og somatiserer seg til trygdesnyteri.
Eller?
... og hvorfor fikk dette meg til å tenke på lobotomi og elektrosjokkbehandling...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 353Siste melding: 27-03-15, 12:05 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Fjernelse af den ene thyreoidealap
Av Pochahonta i forumet OperasjonssalenSvar: 33Siste melding: 07-01-10, 20:14
Bokmerker