Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Jun 2012
    Sted
    Akershus
    Alder
    41
    Meldinger
    107

Standard Bergensbosatte, Stoltzekleiven?

Hei. Jeg prøver her for å se om noen er villig til å gå Stoltzekleiven med meg noen ganger i uken. Det går skit sakte med meg. Derfor lurer jeg på å gå med en "likesinnet" som kanskje har det på samme måte. Målet er å komme i bedre form og føle at fysiske anstrengelser går lettere. Vektnedgang får eventuelt bli en bonus. Besides så er det mote (ved siden av å legge meningsløse bilder av seg selv at man bader ut på nett).

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    44
    Meldinger
    418

Standard Sv: Bergensbosatte, Stoltzekleiven?

God ide, I-D-M! Bortsett fra at jeg bor i Ålesundsområdet da.... Har ofte tenkt det samme, at det hadde vært koselig å ha noen å gå på tur sammen med. Ikke at alle stoffskiftesyke nødvendigvis ligger på samme formnivå, men da vet man i alle fall hvordan det er på en måte Nå kommer endelig våren til Sunnmøre også, så jeg merker at nå må jeg ut! Det blir vanligvis skikkelig pes å gå med familien, for de er spreke og lite tålmodige med meg, og alene er litt ensomt. Så ja, dette var en god ide, og jeg håper at også noen her i Ålesundsområdet kunne tenke seg en turkamerat eller mange. Man må jo ikke nødvendigvis klatre opp på et fjell. En liten skogstur med matpakke synes jeg er like bra. Naturen kaller

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    66
    Meldinger
    852

Smile Sv: Bergensbosatte, Stoltzekleiven?

Tips

For mange år siden annonserte en i lokal avisen etter noe å gå tur med. Oppgav formålet. Vi var tre som startet og ble over 20 stk på det meste. Det var SÅ hyggelig. Gruppen varer enda det er val snart 30 år siden.

Så en liten artikkel eller en billig annonse kan være starten på noe fantastisk. Lykke til du

Lignende tråder

1. Bergensbosatte, Stoltzekleiven?
    Av I-D-M i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 2
    Siste melding: 10-05-14, 14:01

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •