Hei. jeg er en 28 år gammel mann som har følt meg slapp og dårlig de siste 4 årene. symptomene er

- lite energi
-større behov for å sove
- treg i hode, dårlig hukommelse, brainfog
- hårtap på hodet, på topen og på siden
- mistet ytre del av øyenbryn
- virker noen ganger som om jeg har lavt blodtrykk, spesielt når jeg står opp om morningen, kan føle meg helt forferdelig da
- hjertebank, stikkninger i bryst område sjeldent og av å til

min mor og onklene hennes bruker alle levaxin så vet at det er stoffskifte problem på min mor sin side....

men her kommer problemet , som sstusser meg litt.....

jeg har også brukt anabole steroider tidligere etter at jeg drev med idrett på høyt nivå, jeg tok 3 kurer i idretssammenheng for å bli bedre i min idrett. og det var vell en liten stund etter dette at jeg følte problemene kom

har fått påvist normale blodprøver uten om testosteron som er ganske lav. den er på 7.2 nmol totall testosteron og 3.8 fritt testosteron med lav shbg. så testosteron er lavt. men ellers er alle blodprøver normal

symptomene på lavt testosteron og stoffskifte er veldig mye av det samme syns jeg . men tap av ytre del av øyenbryn har ingenting med lavt testosteron og gjøre. samtidig så har jeg fått tynnere hår på siden. håret på siden er DHT resistent. dvs at det ikke påvirkes av anabole steroider, da mister jeg kun hår på toppen ikke på sidene.

jeg har tatt blodprøver i 4 år nå. og alle har sagt at stoffskifte er normalt.....uten om 1 blodprøve. der spurte legen om jeg ville prøve levaxin. han sa jeg hadde noe som het sekundær hypotyreose eller noe lignende, vertfall at jeg var på grenseland til å ha hypotyreose.

det var kun den blodprøven det viste på . og alle blodprøver etter dette har vært normal. selv om jeg har symptomer forsatt. er det ingen som kan hjelpe meg ? har noen inspill ?

her er noen svar fra blodprøver

S-TSH: 2.89 S-FT4: 19.2 august

S-TSH: 2.70 S-FT4: 18.9 februar