Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    66
    Meldinger
    10,211

Unhappy Dr. Aage Winthers speciallægeklinik i Hørsholm

Dr. Aage Winthers speciallægeklinik 'LaserMedical' i Hørsholm

I disse forfærdelige tider, hvor danske endokrinologers forlængede arm - Styrelsen for Patientsikkerhed forfølger enhver dansk læge, der følger Lægeløftet og sin samvittighed - dr. Aage Winthers speciallægeklinik i Hørsholm har åbenbart været i kløerne på denne selvsamme Styrelse for Patientsikkerhed, hvilket dr. Winther må have 'overlevet' (formoder jeg) ved at forpligte sig til at 'justere' reglerne, klinikkens stofskiftepatienter skal acceptere, før de kan blive behandlet på LaserMedical i Hørsholm.

Dr. Winthers hjemmeside er nu udstyret med et opslag 'Til nye og nuværende stofskiftepatienter', hvor jeg læser, at behandling med Thyroid tilbydes fremover kun i kombination med syntetisk T4-efterligning, men ikke før at 'først skal traditionel behandling være prøvet her i klinikken'. Derudover må klinikken ikke længere behandle kun stofskiftelidelser, men skal fokusere på patienternes helbred i det hele taget.

Envidere dr. Winthers klinik viderefører ikke 'behandling med Thyroid ordineret og udskrevet af andre læger, men starter forfra i udredning og behandling' og 'undersøgelse, behandling og justering af behandling foregår ved personligt fremmøde i klinikken.' Email- og telefonkonsultation tilbydes ikke.

'Alle stofskiftepatienter skal som minimum komme til kontrol i klinikken hvert ½ år. Det er en konsultation, hvor der foretages en vurdering af tilstanden og nye laboratorieværdier.'

Jeg kan ikke vide, hvilke af disse regler er direkte konsekvens af 'Styrelsens' indgriben, men det er i hvert fald tydeligt, at klinikkens personale er vokset i antal, siden jeg besøgte hjemmesiden sidst for et par år siden, eller deromkring.

Personligt er jeg mest ked af at klinikken tilbyder behandling med Thyroid kun i kombinationen med det forfærdelige syntetiske T4-efterligning, som bringer blodet i en tilstand af permanent hyperthyroxinæmia, der hæmmer effekten af Thyroid... medmindre også dette er 'Styrelsens' krav, uanset om det blev stillet direkte, eller mellem sidebenene. Jeg kan nemlig ikke forestille mig, at en gammel, vis og erfaren læge, frivilligt vil blande en blokkerende behandling, med en fremmende.

LaserMedical 'Til nye og nuværende stofskiftepatienter'
    LaserMedical i Hørsholm
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,037

Post Sv: Dr. Aage Winthers speciallægeklinik i Hørsholm

Forstemmende

Jeg tenker jeg er lettet over at jeg fant forumet mens det var stor aktivitet her - hell i uhell, så og si.
    Også i norge strammes grepet og det er på alle måter verre og sortere ut hva som er hva
    - og hvis noen stakkars sjeler skjønner tegninga, så er det svært vanskelig å komme seg til det stedet hvor man styrer selv.
    Dvs ikke blir overstyrt av lover og regler som bare blir verre og verre

Jeg sier ikke at min vei var rosenrød og uten hindringer, men det gikk an. Idag tror jeg neppe det kan skje noen andre.
    Mine erfaringer med de fleste leger, samt mine erfaringer med rettsvesenet har fått skjell til å falle vekk fra øynene mine:
    Jeg stoler ikke på staten - jeg stoler ikke på autoriteter. Min tillit er gone!

Andre oppsummerer dette bedre enn meg:
    "We now live in a nation where
    doctors destroy health,
    lawyers destroy justice,
    universities destroy knowledge,
    governments destroy freedom,
    the press destroys information,
    religion destroys morals, and
    our banks destroy the economy."
    ~ Chris Hedges

"Vi bor nå i en stat hvor
    legene ødelegger helsa,
    advokater ødelegger rettferdighet,
    universiteter ødelegger kunnskap,
    regjeringer ødelegger frihet,
    pressen ødelegger informasjon,
    religion ødelegger moral, og
    våre banker ødelegger økonomien."
    ~ Chris Hedges
    Sist endret av Kevlin; 21-11-18 kl 18:04
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn