Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 28

Tråd: Halsen

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det kan jo være at du har "vanlig" vont i halsen eventuelt halsbetennelse også, det trenger jo ikke å ha noe med stoffskiftet å gjøre. Jeg syns du skal la en lege se på halsen din uansett. Du trenger ikke være forkjølet for å få vont i halsen. Det er mange som har det nå på denne tiden. god bedring.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Idag er halsen værre

Jeg har så vondt i halsen men det kjennes ikke ut som forkjølelse men kansje er det det og uff. Vondt i hue. Det i halsen kjennes som en klump som er vond :,( Det er vondt og svelge og puste :,(

Skal til legen imårra snakke om legeerklæring men kommer nok til og nevne halsen igjen men hun er nok lei det og sier den skal være sånn. Men det har vært så lenge og nu værre :,( Har ikke lyst til legen gruer meg. Og er ikke noe bra form heller :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Hvor i halsen er denne klumpen? Det kan kanskje være halsbetennelse? Eller en visdomstann? Har legen sett inn i halsen din? Det burde hun gjøre . Jeg syns du burde si det til henne igjen at du ikke har blitt bedre. Det er tross alt jobben hennes. Eventuelt kan du be om å få komme til en øre, nese hals spesialist. Det er kanskje noen privatpraktiserende av dem der du bor også slik at du ikke trenger henvisning? Lykke til Ikke gi deg du.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det føles som er i nedi vet ikke hva det heter halsgropen tar jeg der er det vondt. Hun har sett flere ganger da og sier det er litt hovne kjertler men det skal det være så får jeg ikke vite mer bare at det er ikke farligt. Men nu er det værre uff enn før :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Jeg hadde mange turer til hals-spesialist FØR jeg fikk diagnosen.
    Alt var i orden sett fra hals-spesialistens side, men det må vel ha vært hypothyreose som var på gang da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Uff har du mye plager ennå med halsen ?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei hei. Og jeg var på ett stoffskifte møte i går, og det er veldig vanligt med vondt i halsen utenom att en har endre plager med den.(halsen altså...)

Så da er vel svaret, som alt annet med stoffskiftet, ER PRØVENE FINE ER DU VEL FRISK DA!!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Om halsen og annet :)

Uff da jeg tar på halsen litt forann så er det hovent der og verker :,( Jeg vet ikke om det har noe med Stoffskiftet og gjøre :,( Det er ved siden av spiserøret mest venstre side gjør ont ta der og føles hovent :,(

Jeg prøver spise mer igjen øke på maten da det har vært for lite og jeg må opp i vekt :,( Det er ikke lett men opp går det :,(

Jeg skal prøve kutte ut syklingen min også fra imårra av hjelp ja ja da det har vært tvang så er den låst inne og jeg vet ikke hvor nøkkeln er og det er bra håper det går bra

Når man begynner og spise kan stoffskifte øke, jeg har nok hatt det helt på bånn det stoffskifte så lite jeg har spist og trent og kjørt kroppen min. Uff ekkelt gi slipp men er så utkjørt at godt og få spise igjen selv om det er skummelt og panikken er der :,(

Men føler også jeg har et rart blodsukker eller hva det heter at om jeg har spist og etter en time så er jeg sulten igjen eller da blir humøret dårlig som om man har for lite blodsukker :,(

Så er det mye at jeg ikke får kommet på do at det er mer forstoppelse alt samler seg inni der au :,(

Mye er skummelt for meg men jeg står på

Klemz

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Stå på Lilja!

Det med halsen kan være at kjertelen er hoven. Du kan la legen kjenne på den. Han vet om det er noe å bry seg om.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for det

Jeg skal til legen på Tirsdag så får legen til og se på det da Den er hoven og verker og det er nok en kjertel uff ja ja

KLEMZ

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Lignende tråder

1. Kul i halsen
    Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 0
    Siste melding: 07-12-07, 16:48
  2. Vondt i halsen min jeg!
    Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 0
    Siste melding: 04-02-07, 20:29
  3. smerter i halsen
    Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter