Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 28 av 28

Tråd: Halsen

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Lykke til hos legen Lilja!

Klemz tilbake til deg
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Lilja, det høres ut som om du trenger litt mer levaxin, pga forstopelsen. Og minkjertel gjør noe vondt hvis jeg har glemt levaxinen, kanskje det betyr at du trenger mer, kanskje den bare er øm av antistoffene. Det hender det og.

Jeg har lagt ut noe spennede om EFT i alternativt-folderen, det kan hjelpe deg med å klare å spise nok. Det handler egentlig om å balansere chi, de samme type punkter som akupunktører bruker. Kanskje det kan hjelpe.

hilsen
    nora

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hei, hei

Hvis tingene er som sist, Lilja, så er jeg ikke enig i at du skal øke Levaxinen. Jeg tror det må litt mer mat til i den lille kroppen din, og da mat som gjør det lettere for deg å komme på do: fiber og frukt f.eks. Og pga blodsukkeret ditt, kan du jo forsøke å spise litt oftere. Og drikk mye vann, det kan også hjelpe litt mot forstoppelse, også te kanskje.

Prøv gjerne EFT. Og hvordan gikk det med nlp (var det det det het?) som du ble anbefalt å forsøke for ei tid tilbake?

God bedring ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Jeg vet ikke om jeg trenger mer Levaxin bare tar det legen anbefaler jeg tar 100 mg jeg pleide ta 150 mg.

Det at jeg spiser bedre gjør at jeg ikke er blå lenger om kveldene det har jeg merket er ikke lilla mer litt rart men

Jeg har ikke prøvd Nlp. Jeg har kikket litt på det men ser ingen senter med det her i nærheten hvor jeg bor. Jeg går hos min Psykolog det går bedre der og selv om det er ikke alltid jeg er enig nesten som jeg er en trassig unge he he

Men hun vet jeg står på og er enig med meg i det meste. Nå er det den syklingen på trimsykkeln som har vært vondt og alt for lenge så nu har jeg klart la vær i 2 dager og skal klare la den sykkeln være en stund he he Uff litt ekkelt er det men det få jeg holde ut

Så til Torsdag får jeg vite om jeg har ADHD eller ikke ska bli godt og få vite ivertfall

Idag skal jeg til Legen og ta nye blodprøver og da får jeg vente på de resultatene før jeg vet noe mer.

Jeg får i meg nok frukt og fiber i løpet av en dag Og prøver spise da jeg er sulten eller kjenner blodsukkeret er rart Drikker også mye

KLEMZ FRA LINNEA
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Om NLP, anbefaler Institutt Hougen på Holmlia, de har opplegg for lengveisfarende. Det er som sagt ikke noe i nærheten av deg, men muligens noen som driver med diverse på Askim. Men som sagt er Hougen den beste eksperten på spiseforstyrrelser i Norge. Har du tittet på nettsiden hans?
    Han har foredrag der flere ganger i året, man må melde seg på.
    Ofte dekker folketrygden behandlingen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei nu går jeg på Pencillin for det var betennelse i kjertelene i halsen knuter eller hva hun sa jeg forsto ikke jeg da he he Blir kvalm av de Klacid OD 500mg

Så tok jeg nye blodprøver de får jeg nok svar om 1 ukes tid

Jeg kikket litt på siden til Hougen har vært der kikket før også Det er sant mye av det som står der Men fant ikke noen kurs om Spisforstyrrelse der var og kikket på kurs

GODKLEMZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilja
    Hei nu går jeg på Pencillin for det var betennelse i kjertelene i halsen knuter eller hva hun sa jeg forsto ikke jeg da he he
    Det der ville jeg fått en avklaring på.

Om du har knuter i skjoldbruskkjertelen hjelper ikke penicillin.

Om du har halsbetennelse med hovne lymfekjertler ("knuter") kan det hjelpe, om du har bakterieinfeksjon.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hovne Lymfekjertler var det tror jeg hun sa. Det er litt forann på halsen ved siden av Spiserøret er ikke noe flink til og forklare er der jeg har ont er det Lymfekjertler? Spør dumt jeg da :,(

Jeg vet ikke hvor den Skjoldbruskkjerteln er jeg uff ja så dum jeg er ass

Jeg sku ta Sana Sol men er det noe annet man kan ta og spise eller og gjøre for og få i seg det samme som det inneholder ?

Klemz

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Kul i halsen
    Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 0
    Siste melding: 07-12-07, 16:48
  2. Vondt i halsen min jeg!
    Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 0
    Siste melding: 04-02-07, 20:29
  3. smerter i halsen
    Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter