Side 1 av 4 1234 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 31

Tråd: Kosttilskudd

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Kosttilskudd

Jeg kjøpte Mulitvitaminer idag men så snakket hun om noe på apoteket som jeg ikke fikk med meg da :,( Noe med tran eller om jeg tok Omega 3 og om de innholdt et og annet trengte jeg ikke ta dem uff forsto ikke helt :,(
    De Omega3 jeg har heter Vitaplex Vegetabilske kapsler Essensielle fettsyrer og Essentrielle fedtsyrer Næringsinnhold pr 2 kapsler Fiskeolje/fiskeolie 1000mg -derav/heraf EPA 154mg og DHA 110mg E-Vitamin 2mg* da jeg tar disse er det nødvendig med Mulivitaminene? Forsto bare ikke helt hva hun sa eller jeg klarer ikke følge med uff :,( Så rar jeg er :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard Re: Multivitaminer

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilja
    Så rar jeg er :,(
    Du snakker nedsettende om deg selv i nesten alle sammenhenger.

Slutt med det!

Si noe pent i steden.

*riste hevet pekefinger*

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Jeg tror at hun mente at hvis du tar tran trenger du ikke A-og D-vitaminene i multivitaminene, eller noe sånt. (noe som er feil)

Såvidt jeg vet så er fiskeoljekapslene renset for vitaminer.

Se etter om det er noe jod i multivitaminene, jeg blir syk av sånt etter 5 dager pga jod.
    Jeg tåler bare sanasol (har ikke jod)

det er ikke sikkert du blir dårlig av jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

KJÆRE VAKRE VENE LILJA!!!!!VI ER ALLE RARE!!! DET ER DERFOR VI ER HER!!!! Du er alldeles ikke alene om det, hvis du tar "rare" på engelsk, blir det sjelden..... Og det er fint å være sjelden!!!!

baremei Gjest

Standard

Jeg ble fornærmet på en svenske engang, han sa jeg var rar.

Helt til han fortørnet forklarte at rar på svensk betyr søt på norsk... Slampen likte meg, jo, også ble jeg snurt, stakkars fyr.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

He he
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Men baremeida, håper ikke historien gikk over i angrerens kvaler !
    Ikke bare likte han deg, han likte deg veldig !
    Både Dansker og Svensker bruker den Engelske betydningen som vi oversetter til "sjelden" men som er mer "var" enn "rar" og gjerne en personlig positiv egenskap av de sjeldne.
    I Norge synes vi at alt som er sjelden er rart, sådaså. Da blir det for enkelt, og feil.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg så det var Jod i Mutivitaminer Jeg vet ikke hva Jod er jeg da Dum der og jeg :,(

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Men lilja da, du er ikke dum for om du ikke vet hva jod er ?
    Jod er et flyktig mineral som en frisk kjertel bruker til å lage thyroxin av.
    Det er en av delene i thyroxinet, og kjertelen monterer dem sammen til et ferdig thyroxin. Det trengs bare 4 atomer til hvær, og tilsammen blir det også svært lite.
    I kroppen er det kun kjertelen som bruker jod. Når kjertelen ikke virker trenger vi det ikke for det er jo ferdige thyroxiner vi spiser.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker føler meg dum da jeg ikke kan noen ting og spør om de dummeste ting :,( så jeg trenger ikke ta de multivitaminene da eller ?

Side 1 av 4 1234 Siste

Lignende tråder

1. Kosttilskudd
    Av Claudia i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 3
    Siste melding: 02-02-10, 15:47
  2. Kosttilskudd for hjertet
    Av Carro i forumet Urtemedisin
    Svar: 1
    Siste melding: 23-07-09, 07:47
  3. Kosttilskudd og A-Vitaminer
    Av puselus i forumet Vitaminer