Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: FETT

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard FETT

Jeg har merket at jeg i den senere tid har veldig lyst på allslags fet mat. Lurer på om det har noe med sykdommen å gjøre. Chips, fet kalkun, fløtesaus, og fløtegratinerte poteter etc jeg må kjempe en hard kamp hver dag for å unngå det. Unner meg jo noe av og til da, men jeg har nok eget flesk å ta av akkurat nå. Har jo hørt at gravide kan ha spesielle lyster men jeg er ikke gravid selv om det kanskje ser slik ut Ikke har jeg noe mangel på B12 eller lav blodprosent heller. Er det noen mangler som gir slike lyster eller bare jeg som h ar fått dårlige lyster med årene.?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Hei Cathrin

For meg var det sukker som var/er den intense lysten. Jeg har aldri vært søt-syk, i hele mitt liv, men med dette kom den plutselig. Ellers kan jeg få "cravings" på alt mulig, og innen rimlighetens grenser spiser jeg det kroppen vil ha. Men sukker er vanskelig må jeg si. Jo mer sliten jeg er jo mer sukker vil kroppen ha... Huff sier jeg! Det er liksom greit når det er gulrøtter jeg er sugen på ;)

Har klart å balansere det litt. Men lett er det ikke.. Føler det slik at kroppen prøver å erstatte "for lite energi" med sukker osv.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Lignende tråder

1. Fett hår
    Av Synne i forumet Lavt stoffskifte, hår og negler
    Svar: 5
    Siste melding: 24-05-07, 21:44
  2. hormonproduksjon og fett på kroppen.....?
    Av pling i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 5
    Siste melding: 25-08-06, 17:36

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn