Side 16 av 16 Først ... 6141516
Viser søkeresultater 151 til 152 av 152

Tråd: Rare meg :,(

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg mener ikke og teste noen jeg verken her eller Legen min eller Psykologen min er Ærlige med dem og de godtar mitt valg. Sier jeg nei så godtas det ved at jeg må jobbe for og få det bedre Jeg har begynt litt men man kan ikke ta alt på en gang det er Psykologen enig i.

Man kan velge selv om man vil legges inn da må man være motivert og helst ville ha hjelp, det nytter jo ikke være der om man tror det blir værre at der vil man ingenting mens om man får prøve selv gjør jeg det

Men skjønner at mange bør legges inn også men de som trenger det er nok de som er mer langt nede enn meg. De bør legges inn og få hjelp de som ikke kan ta vare på seg selv eller at det er fare for livet. Men det er ikke det med meg.

Så det med innleggelse var jo bare noe Psykologen lurte på om jeg ville det og ikke at jeg måtte.

Klemz
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Uansett psykisk lidelse er det ikke lett å ta kontroll, og bli frisk. Av og til må man bare ta imot den hjelpa man får tilbud om selv om man kanskje ikke liker det. Det er så vanskelig å få behandling og tilbud om innleggelse enkelte steder nå at jeg faktisk tror at psykologen din mener du trenger innleggelse, hvis ikke hadde han ikke spurt. Håper virkelig at du til slutt vil ombestemme deg, og ta imot tilbudet, synes det er veldig leit at du har det tungt. Ã… få den type hjelp betyr ikke å miste kontroll, men faktisk å ta kontroll på riktig måte. Ønsker deg alt godt Lilja, så håper jeg du blir frisk. Stor klem Helene
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Side 16 av 16 Først ... 6141516

Lignende tråder

1. Rare ord - magistrat og magister
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 6
    Siste melding: 29-10-08, 15:38
  2. Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
    Av Stina i forumet Hos legen
    Svar: 4
    Siste melding: 09-11-07, 10:18
  3. TSH rare verdier
    Av skaye i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 05-10-06, 19:25

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg