Side 2 av 7 Først 1234567 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 69
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det var en fin sang. Jeg håper du får det bedre etterhvert.

Klem.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg håper det også jeg vil klare det
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei Leste i VG(dagbladet??) på de slankesidene, att ja mykere smøret er i kjøleskapet jo bedre er det.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Det er ikke helt enighet om dette..umettet fett har også sine bakdeler)
    Rognlien anbefaler nå ordentlig smør.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg og har hørt at man skal velge orntli smør at lett er ikke så bra men vet ikke jeg da for jeg er jo bare rar som spør om sånt men er jo litt syk så sikkert derfor jeg lurte :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei jeg bor i Moss Men er fra Telemark og gleder meg den dag jeg skal flytte ditt igjen )))) Er ikke så kjent her da Godkoz fra Lilja

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Kjøtt ?

Jeg spiser ikke så mye kjøtt men det er vell en del proteiner i det som metter? Og kan noen gi meg tips til sunt kjøtt. Jeg spiser mye fisk og litt kylling men blir det samme og kjedeligt spise liksom det samme og samme. Gjerne andre forslag til middager som er sunne og metter

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    43
    Meldinger
    539

Standard Blodtype dietten

Kalkun skal være godt og sundt. En del vilt kjøtt også. Jeg har kjøpt noe som heter blodtype dietten, og for meg som er AB positiv så er kylling fyfy, samme med rødt kjøtt (med unntak).

Dog kan jeg spise mye lam, vilt etc...

Hvis jeg tenker meg om, så stemmer det at rødt kjøtt etc ikke er bra for meg... jeg får unektelig problemer med mage etc.

Jeg følger ikke blodtype dietten helt... men bruker den litt som en guideline

ps. blodtype dietten er ikke for å slanke seg (dog noen klarer sikkert å gå ned i vekt pga denne) men mer en diett for å bli sunn og føle seg godt. Den har også en del tips og hint om sykdommer som gjerne følger med de forskjellige blodtyper.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    61
    Meldinger
    1,971

Standard

Spiser heller ikke kjøtt. I disse Gilde-tider....(begynner å lure på om det er noe sabotsje på gang. Utro tjenere?)...tuller bare. Trenger vel ikke kjøtt vel? Fisk er en rik proteinkilde. Men så var det dette med B-vitaminene? Noen kloke hoder?

Men helt ærlig: Jeg spiser kanskje kjøtt 2-3 ganger i året - utenom kylling. Er vel så nær vegeterianer som jeg kan bli. Synes ikke det er så godt. Fisk smaker som en delikatesse i forhold.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 2 av 7 Først 1234567 Siste

Lignende tråder

1. jobbe med hva og hvordan?
    Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 13-02-10, 04:41
  2. Hvordan går jeg frem?
    Av gevega i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 10-03-09, 09:11
  3. Hvordan får jeg T3 op?