Side 3 av 7 Først 12345 ... Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 69
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Et lite tips hvis du skal spise fisk og ikke gidder gjøre så mye ut av det. Jeg kjøper sånne ferdig-marinerte laksekotletter, pakker de inn i aluminiumsfolie og steker de i ovnen. Like kjapt som å sette på en Grandiosa.

Og med rømme til. Trenger ikke poteter hvis du er redd for karbohydrater. Jeg bruker bare laks og rømme, og det er VELDIG godt!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men jeg liker kjøtt men ikke alt da liker ikke pølser men Steik, kotelletter, kalkun og kylling og Sei er jeg glad i Det går mye i Sei he he og poteter selv om jeg vet ikke andre synes det er bra Snufs
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    13

Standard Hva med å godte seg litt med dette

Sushi ...mmm....nammenamme
    masse grønnsaker (i folie på grillen er deeeiilig)
    chicken curry
    vegetarmoussaka (m.bønner)
    chilli sin carne
    pastasalat med masse digg
    spansk omelett (omelett med poteter)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Kaffe

Jeg pleier ta to kopper med Sjokolade kaffe som heter da NESCAFÉ Café au Chocolat så tar jeg som regel en 1 ts med vanlig kaffe så det skal bli sterkere Tar en om morran da jeg våkner og en seinere utpå ettermiddagen :,( Men vet ikke om det er bra eller burde slutte. Ã… jeg koker da jeg drikker det assa svetter mye uff i tilegg til at det er jo varmt nu da fra før he he

Pleier også unne meg iskaffe med Skummet melk og det er godt

Men er det bra drikke kaffe for oss med lavt stoffskifte ? Eller burde jeg slutte hjelp tror jeg er avhengig og snufs :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Svinekjøtt er magert og godt. Det selges mye svinekjøtt uten fett og er det i hvertfall det "hviteste" kjøttet. Noen mener at det er for mye syre i i det, men kan ikke si jeg kjenner noe av det. Hvis man har revmatisme skal man ikke spise for mye av det sier noen.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Drikk kaffe med god samvittighet du Lilja. Jeg har ikke kommet over noe som skulle til si at det ikke var bra med kaffe for oss med hypothyreose ... HELDIGVIS... Er visst avhengig jeg også ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Så bra da blei jeg glad Klemz

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Oki takker for svar fint og vite Klemz

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Hurra for Grisen, vi får jo Armour fra den.
    Grisen er et "godt" dyr !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Selv drikker jeg bare kaffemokka en gang i blandt, for jeg liker ikke vanlig kaffe, men det er nok ikke skadelig så sant det ikke blir en rekke kopper i løpet av dagen. Det er vil ikke så farlig om du blir avhengig av en kopp kaffe om morgenen heller?

Side 3 av 7 Først 12345 ... Siste

Lignende tråder

1. jobbe med hva og hvordan?
    Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 13-02-10, 04:41
  2. Hvordan går jeg frem?
    Av gevega i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 10-03-09, 09:11
  3. Hvordan får jeg T3 op?
    Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifte