Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Resept på Amour

Dersom jeg skulle være så heldig å få en resept på Amour av legen (skal dit på mandag og egentlig skulle det bare mangle at jeg får den :twisted: ) Er det bare å levere den på apoteket på vanlig måte da, eller er det masse dill venting også videre. Lurer også på om det er dyrt, for jeg er nesten helt blakk.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Det er en ny ordning nå som gjør det mye enklere - for legen selvfølgelig - men også for oss da. Jeg måtte vente noen dager på Apoteket også, men kanskje du slipper dette nå ?
    Den billigste måten er antagelig å få legen til å skrive ut 2Grains tabletter og dele disse i 4 til å begynne med. På Vitusapoteket koster 100stk sånn 400,- Kjøp tablettdeler samtidig da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tusen takk skal du ha n`Finn. Får nok vente med å hente disse tablettene til jeg får lønn, de var ganske dyre i forhold til Levaxin :x , men jeg skal nok få tak i dem på et vis håper bare legen er grei da.

Lignende tråder

1. svine-insulin på blå resept, ang. trygderefusjoner og søknad
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 3
    Siste melding: 05-11-07, 18:53
  2. endelig resept på Armour!!
    Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa Thyroid
    Svar: 19
    Siste melding: 16-10-06, 16:24
  3. Amour eller levaxin?
    Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 8
    Siste melding: 06-09-06, 20:07

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn