Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Resept på Amour
-
13-05-06, 13:39 #1
Resept på Amour
Dersom jeg skulle være så heldig å få en resept på Amour av legen (skal dit på mandag og egentlig skulle det bare mangle at jeg får den :twisted: ) Er det bare å levere den på apoteket på vanlig måte da, eller er det masse dill venting også videre. Lurer også på om det er dyrt, for jeg er nesten helt blakk.
-
13-05-06, 20:06 #2
Det er en ny ordning nå som gjør det mye enklere - for legen selvfølgelig - men også for oss da. Jeg måtte vente noen dager på Apoteket også, men kanskje du slipper dette nå ?
Den billigste måten er antagelig å få legen til å skrive ut 2Grains tabletter og dele disse i 4 til å begynne med. På Vitusapoteket koster 100stk sånn 400,- Kjøp tablettdeler samtidig da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
13-05-06, 21:41 #3
Tusen takk skal du ha n`Finn. Får nok vente med å hente disse tablettene til jeg får lønn, de var ganske dyre i forhold til Levaxin :x , men jeg skal nok få tak i dem på et vis håper bare legen er grei da.
Lignende tråder
-
svine-insulin på blå resept, ang. trygderefusjoner og søknad
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 05-11-07, 18:53 -
endelig resept på Armour!!
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 19Siste melding: 16-10-06, 16:24 -
Amour eller levaxin?
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 06-09-06, 20:07
Bokmerker