Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 39
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Ønsker deg lykke til hos legen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Skal ikke til legen før 23 mai så må vente litt he he
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Legen idag

Jeg var hos legen idag og hn skreiv en Legeerklæring så da håper jeg at jeg får fortsette med Rehabilitetspenger Jeg sa jeg trenger hjelp av Ernæringsfysiolog eller hva det heter og sendt søknad til det også. Hun så på halsen min og snakket om noe Ultralyd undersøkelse men det glemte hun nok etter hvert så det får jeg nok ikke. Men fikk ordnet mye idag men føler jeg er til bry ja uff :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Bry ?
    Legen burde jo være veldig glad for å ha en jobb da, så bare spør du Lilja.
    Men det er vel riktig vel, vi er til bry. Det er derfor legene finnes.
    Bruk dem med god samvittighet, og fortell når det ikke virker.
    Ring å spør om hvordan det ble med den ultralyden - og det andre du lurer på. Det er viktig at du gjør det.
    Om ikke legen får litt feedback så trur dem vel at alt er såre vel ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg er helt enig med Finn. Det er jobben til legen å hjelpe oss. Derfor syns jeg ikke at du skulle ha dårlig samvittighet for å spørre. Legen er sikkert bare glad for at det er noe hun kan gjøre for deg det burde hun være. Det gjelder jo for alle jobber det at vi må gjøre jobben vår.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Men føler meg ikke noe mer enn til bry. Spør om alt og at jeg ikke blir så likt der snufs jeg vil nesten bare dø da jeg sitter der eller poff forsvinne :,( Sitter der som en tufs :,( Jeg har like ont i halsen og jeg gråt istad jeg så jeg vil dø jeg har så vondt og det blir bare værre og jeg orker ikke meg selv mer nå er så dødsliten av og være meg nå :,( Føles som halsen blir spist opp eller gudene vet assa smertene er vonde :,( Orker snart ikke en dag til og leve og være meg , vet det hjelper ikke klage og deppe men stå på ja jeg prøver jo men uff vil noen ganger som idag gråt jeg og sa til min samboer la meg få dø for jeg orker ikke mer nå :,( Og håper jo jeg skal få det bedre da så jeg kan slippe dø da

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    125

Standard

Kjære Lilja!
    Har ingen god dag så jeg klarer ikke å skrive så mye, men jeg har veldig vondt av deg og håper at det hjelper deg litt å skrive her hvordan du har det.
    Fikk en sms fra datteren min idag som jeg gjerne vil dele med deg:
    (ukjent forfatter for meg..)

"Vi er mennesker alle sammen
    Og mennesker gjør av og til feil
    Det er helt i orden
    Det er lov
    Selv den vakreste rosebusk ser ut som en tornete kvisthaug i januar
    Det er sonn vi roser er
    Vi må bare huske på at vi aldri tar viktige avgjørelser, eller måler dens verdi akkurat da
    For den rosen som kan se kompostklar ut om vinteren, kan neste sommer være en duftende skjønnhetsåpenbaring
    Ting forandrer seg
    Ingen kan blomstre bestandig
    Og det er viktig at vi alle hjelper hverandre til å lage fellesskap som er romslige nok, og som har tid nok
    til at ingen vekster blir vraket før de når sin blomstringstid"

Tror du Lilja har mye blomstring i vente!!

Klem fra Kira

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ã… det var fint dikt så snill din datter er og hun liker deg godt siden hun sendte deg det diktet

Takker for at du delte det med meg. Håper du får det bedre snart

Det hjelper meg få litt ut det inne det dumme hue mitt der er det mye he he en hel bok minst eller mer he he

Klemz til deg Kira

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg vil ikke bli gammel :,( Jeg blir redd :,( Jeg husker bare hvordan mine besteforeldre blei gamle og da de blei syke og jeg var der og stilte opp for dem da og så hvor svake de blei og de kjempa snufs jeg bare vil ikke det oppleve det som jeg så skjedde med dem hadde det nok ikke godt uff :,( Men jeg torde ikke dra og se da de døde jeg ville men jeg blei så redd men jeg angrer jeg burde jeg hater meg for at jeg ikke klarte :,( Jeg ville vært i grava i stedet for dem de fortjener leve Vil ikke bli gammel :,(

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Du er jo ung enda så det er kanskje litt tidlig å tenke på at du ikke vil bli gammel. Jeg tror grensen for hva som er gammelt forskyver seg hele livet. Kan huske at jeg en gang syns de på 40 var gamle og nå er jeg det snart selv. At du valgte å ikke se dine besteforeldre da de døde skal du ikke ha dårlig sammvittighet for. Det er mange som velger å huske sine nærmeste som de var og velger å ikke se dem. Når du blir eldre håper jeg at du har det bedre enn nå og derfor ønsker å bli gammel.

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn