Side 3 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 39
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja kansje jeg ønsker og bli gammel etterhvert he he Men noen ganger da jeg er som nå sliten og sånt føler jeg meg som jeg er gammel nå skal jeg dø snart nesten liksom uff :,( Jeg håper bare jeg blir bedre at jeg kan få det bra slippe være redd, mangle energi, være slapp og sliten. Snur det og jeg får det bedre vet jeg at jeg og vil leve og bli gammal
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Gruer meg igjen

Uff ta de bussene skjønner ikke at det skal være så vanskligt og ta de assa skal til Psykologen har ikke vært der på 2 uker nå for forrige uke måtte jeg ordne med legeerklæring for at jeg ikke orker jobbe og må ha rehabilitetspenger flaut er det eller mer skam at jeg må det vil jo heller jobbe som jeg en gang kunne da :,( Uff
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Husk nå å finne ut av om du kan få lov til å få bruke drosje til og fra psykologen siden det er så slitsomt for deg å kjøre buss. Evt om denne støttekontakten kan kjøre deg.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det var ikke muligt at støttekontakten eller noen andre kunne kjøre meg :,( Jeg hadde besøk av en dame og pratet lenge med henne , det eneste de kan tilby meg er Prate nesten som med Psykolgen jeg føler ikke jeg trenger prat jeg er ikke sånn prate menneske :,(

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Nei, det er jo latterlig at man ikke kan få den hjelpen man trenger, men heller blir delvis påtvunget hjelp man ikke har bruk for.

Kan du da forsøke å bearbeide dine negative følelser ang bussene? Kan du ha med deg walkman eller mp3 spiller og forsøke å kose deg med musikk eller bøker på CD? Det siste ville kanskje vært veldig hyggelig for deg. Prøv da vel!
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja pleier ha med Ipoden Mp3 spiller går greit det Det er ikke så ille ta busser men det er at det er så mange og forholde seg til og er ikke kjent med rutene er redd for rekker jeg den og så må jeg gå i 45 min ned til en buss og da blir jeg sliten av det og føler meg så dum at jeg som ikke er så gammel da blir så sliten av det blei ikke det før da jeg hadde energi men nu tappet liksom mer som jeg er en gammel gammel dame uff he he men det er sant Tungt gå opp trapper, tungt og sykle klager som en gammel dame og gitt må le av meg selv he he he men det er lov

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, det er jammen ikke morsomt å ha denne sykdommen, det er sikkert og visst, men nå er vi i alle fall mange i samme båt.

Hvis fremmede mennesker skremmer deg litt, så kan du jo forestille deg dem nakne - eller sittende på do. Kanskje de ikke virker fullt så skremmende da (pass nå bare på at du ikke sitter der alene og får latterkrampe da ;) ) Og så kan du tenke på at mange av disse menneskene er minst like redd som deg - for det er de. Mange redde mennesker rundt omkring.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for svar det hjelper meg så jeg ikke gruer meg så til imårra jeg skal prøve og ikke få latterkrampe da Det går nok bra GODNATTAKOOOOOOOZ og Takker for hyggelige svar Stina god du med meg

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

God natt, vennen min

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Gikk det bra, Lilja? ;)

Side 3 av 4 Først 1234 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn