Side 4 av 4 Først 1234
Viser søkeresultater 31 til 39 av 39
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

LILJA - hvor er du blitt av?

Nå begynner jeg å bli bekymret for deg.

Ble du innlagt etter at du fikk krampeanfall av å se på alle de nakne menneskene på do?

Eller?

Hvor har du gjort av deg?

Nå skal "galegjengen" snart ut på tur sammen, har du fått med deg det? Se under "Diverse" ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Heisann he he er her vettu blei ikke borte Det gikk bra så lenge jeg skulle bare ta en buss denne gangen en snill samboer kommer og hentet meg. Men neste gang må jeg ta fler busser uff men jeg vet det går bra

Jeg må spise litt bedre så begynte idag spise mer brød som metter enn de knekkebrøa , ingrids rugbrød blir jeg mett av Så må jeg ikke trene så mye men og klare det uff ja ja må prøve men lett nei :,( Og så håper jeg ikke at da jeg spiser brødskiver isteden for knekkebrød at jeg blir svær som jeg tror da Er bare noe jeg er redd for.

Jeg har ikke vært her så mye for jeg har så ont i armen og det verker vet ikke hva det kommer av , føles som armen vil bare være i ro men da og gjør det vondt :,( Rare greier

Takker for at du bryr deg

GODHELG KOOOOOOOOOS TIL DEG
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kanskje du har senebetennelse i armen Lilja? Jeg er ikke lege så jeg vet ikke men kanskje du burde oppsøke lege dersom det ikke gir seg. Sikkert fornuftig å holde armen i ro, dersom det føles best.

Ønsker deg god bedring.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja det kan det være, tenkte få kjøpt med støttebandasje til armen imårra kansje Jeg har hatt sene betennelse i foten en gang og det var vondt måtte ta sprøyte i beinet også auuuuuu he he Men da kjente man sånn som nesten og ta på potetmel jeg kjenner ikke det i armen men kansje ikke man alltid kjenner det viss man har senebetennelse vondt er det ivertfall grr he he håper det går over da viss ikke må jeg snakke med legen
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ã… Lilja, det var godt å høre fra deg Og det er klart jeg bryr meg.

Så godt med snill samboer. Du er heldig som har han ;) Ikke tenk på hver fremtidig tur du skal ha til psykologen og gru deg til dette (jeg vet at det er lett å snakke - men jeg er ofte slik: tar alle sorgene på forskudd). Men altså - ikke gru deg. Du vet aldri hva morgendagen vil bringe. Kanskje du snart tar lappen, får deg bil og kjører selv til psykologen f.eks.

Når det gjelder smerter i armen; jeg har jo grusomt med smerter i armene, nakken, øvre del av rygg m.m. Noen ganger setter jeg meg til å massere/banke løs på de punktene jeg kan komme til. Da sildrer det merkelig kaldt i de områdene (antar at det er blodsirkulasjonen som kommer i gang). Hvis jeg er vedholdende - kanskje 14 dager, så blir jeg faktisk bedre (mens kald vind gjør meg verre igjen). Kanskje dette høres grusomt ut, Lilja, men det er ikke sikkert at du er så hardt "angrepet", så du kan jo forsøke å massere armen din

Og kjempekos til deg, vennen, HELE HELGA
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Heisann

Jeg skal prøve ikke grue meg sånn, det og snakket vi om hos psykologen og at jeg gruer meg sånn til ting men så ser jeg jo at det går jo bra. Neste gang tenke at du klarer det og det går bra

Har prøvd og masere der det er vondt men det blir bare værre idag har det bare blitt værre igjen for jeg trente jo også idag så har nok gjordt det værre men det har vart i noen dager eller en uke nesten nu og. Kan nesten ikke skrive på dataen heller for da jg skriver gjør det ikke vondt men etterpå og guuuuud da er det vondt he he rart men føles som betennelse men håper ikke det er det for det er ikke godt ass

Imårra ska jeg til Oslo Gleder meg se min bror, dama hans og katten De bor ikke i Oslo da men der vi skal møtes og så dra videre til dem og så være der til søndag jeg og min samboer

Ønsker deg en god god helg og kos deg

GODHELGE KOS FRA LILJA

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jepp, OK, tenker at hvis det er senebetennelse så bør du nok ikke massere, men hvis det er dårlig blodgjennomstrømning, stoffskifte... ka farsken heter det??? avfallstoffer... AHA - blodsirkulasjon - puh .... SÃ… kan det kanskje hjelpe å massere.

Riktig god tur til Oslo og din bror. Skal tenke på deg ;)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for det at du tenker på meg Snilt av deg

Jeg får bare vondt om jeg masere eller stryker meg der :,( Tar forsiktig også uff ja ja får prøve ikke bruke den armen så mye hvile litt i helgen

GODHELGKOOOOOOOOOOOOOOOOOZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, vennen ;), hvil og kos deg.

Side 4 av 4 Først 1234

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn