Side 1 av 4 1234 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Legeerklæring

Jeg skal be om en legeerklæring for å forlenge Rehabilitetspenger hos fastlegen. Men så er det jeg og få en time til det jeg vet at de i skranken bare sier ja men du må vente til da og da :,( Jeg måtte ordne det fort gjerne imårra :,( Og sender legen den erklæringen til Trygdekontoret eller må jeg møte der også :,( Jeg vet at jeg er rar andre klarer sånt men ikke jeg vil heller dø jeg enn og møte på sånne steder :,(

Uff jeg har ont i magen for jeg er som jeg er som ikke vet eller klarer få til det jeg skal, vet jeg klarer men om jeg får den legeerklæringen imårra liksom ja det er det :,( De sier sikkert i skranken nei du kan ikke det du må vente til bla bla sikkert sånn jeg blir møtt :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Synes det er et ork med de legeerklæringene jeg. Synes ikke jeg vinner å gjøre annet enn å mase på leger.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Nei det er s fælt synes jeg føler meg ikke så bra da jeg ber om det :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Har vekslet mellom medisinsk og yrkesrettet siden 98. Har ett inntrykk av at reglene for oss som er kronisk syke er strengere enn for de som er friske. Legene er ikke så veldig glade når man ber om erklæringene som skal innhentes hver tredje mnd. Synes at man kunne fått litt mere tid. Det at man trenger attest fra lege når man er borte fra yrkesrettet attf. i mer enn en dag er også bak mål... Ikke lett å være trygda akkurat.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Nei sant som du sier ekkelt og be om det hver 3 mnd ca :,( Jeg skulle ønske jeg klarte jobbe så slapp jeg det der :,( Men så er jeg ikke i sånn form at jeg klarer det :,( Men jeg håper jeg kan bli bedre og klare

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Fikk erklæringen ordnet uten å møte opp hos legen nå sist. Snakket med han pr. tlf. Han skrev den, og sendte den direkte til trygdekontoret. Kanskje du får ordna det slik du også?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Wow ja det hadde jo vært toppen det da Bra du gir meg håp

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Du skal se det ordner seg

Lykke til

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for det

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Idag klarte jeg ringe til legen assa fikk ikke snakket med henne men fikk ordnet time til og få legeerklæring Stolt klarte det assa he he Så håper jeg det går greit hos legen også

Side 1 av 4 1234 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn