Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Håper du forteller hvordan Armour virker da og om de er bedre enn Levaxin Håper du blir bedre Viss du blir det kan du jo si det til legen og han burde forstå hvorfor du ville prøve
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Armourbrukere melder om veldig forskjellige erfaringer. Fra dem det ikke passer for til dem som får et nytt liv.
    Mange av de siste melder om nedturer etter en tids bruk, men de fleste Armourbrukere har vært felibehandlet med Levaxin i en årrekke og fått en masse symptomer. Disse har ofte nytte av å la dosen inneholde 25-50µ Levaxin og resten Armour.

Det er ikke så mange som går rett på Armour, så du får ikke så mange å dele erfaringer med.
    Det er også mange som reagerer på Armour sitt innhold av T3 - noen trenger det virkelig, mens det kan bli for mye for andre. Disse kan jo prøve å dele opp Armourdosen og ta den siste delen om ettermiddagen eller kvelden. T3 virker etter en time og varer bare i noen få timer sies det. Jeg merker stor forskjell på virkningen av Liothyronin og Armour slik at Armourvirkningen ikke er så intens og varer lenger.

Mine erfaringer med Armour er så gode at jeg bare ønsket at jeg fikk det tidligere, helst helt til å begynne med. Jeg hadde også NULL virkning av Levaxin den første tia. Det var først da jeg prøvde å slutte med den at jeg forsto at jeg måtte ha den. Men derfra fikk jeg det bare verre og verre, og det mener jeg ville vært unngått med Armour - eller en blanding - eller noe annet !
    Hvorfor skal Norske helsmyndigheter avskjære oss fra en masse produkter som andre land ser på som formålstjenlige ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Norske myndigheter har neppe noe med det å gjøre, for eksempel kan man se at narcanti er avregistrert og myndigheten kunne ikke gjøre noe.

For diskusjonen om individuell blå resept, kan man kanskje gå til http://www.kunnskapssenteret.no/
    en av de omtalte stuntene de har begått er at alle må prøve å switche til de billige antihistaminene, og må kanskje ha blodprøver og timer hos spesialist. http://www.aftenposten.no/helse/article1331415.ece

Men de sier poenget er ikke å få alle på billigmedisiner, men mer helse ut av hver krone.
    Da kan jo Thyreoidum og Armour komme inn, at man får mer helse.

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
    Av Maja i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 71
    Siste melding: 28-04-12, 10:29
  2. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  3. Kan jeg ha lavt stoffskifte.
    Av Godis i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 65
    Siste melding: 23-03-07, 21:17
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn