Side 5 av 5 Først ... 345
Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,361

Standard Sv: Min søster Bjørgunns (skrekk)historie!!!!!

Sitat Opprinnelig skrevet av nora Vis post
    Bra innlegg. Verdt å sende ut..
    Husk at forumet her er ikke søkbart med søkemotorer på nett og ingen får vite vår historie her som ikke tilfeldigvis kommer innom forumet.
    Kom tilfældigvis forbi denne tråd i dag og kan hermed oplyse om, at nu er dette forum indekseret af de fleste søgemaskiner og derfor alt som skrives her - er også til at finde ved netsøgning. Vi arbejder nu også på at indbygge Google-maskinen direkte på forummet, for både lettere søgning på og udenfor forummet. Det varer ikke længe, før denne funktion bliver søsat.

Skrækkelig historie, men desværre ikke den eneste skrækkelig her på forummet.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Nord Troms
    Alder
    66
    Meldinger
    1,111

Sitat Opprinnelig skrevet av Lajla Vis post

Håper dette ropet om hjelp vinner frem. På forhånd tusen takk!

PS. Denne mailen har jeg brukt to timer på å skrive. Skulle ha tatt med mye mer men klarer ikke det nu. Vil bare nevne at flere leger har hentydet at jeg har Akromegali, og har også hentydet at endokrinologene er like arrogante som de alltid har vært.

Hilsen Bjørgunn[/SIZE]
    Hei Lajla

Jeg lurer på hvordan det har gått med Bjørgunn etter at brevet ble publisert her på Sonjas stoffskifteforum. Kom det i avisene? Har hun fått hjelp?
    Jeg har selv opplevd at endokrinologisk avdeling på UNN har avvist henvisning fra min fastlege.. Nå har fastlegen søkte på nytt, men jeg hører ingen ting.
    Forresten fikk ikke jeg brev i posten fra UNN om at henvisningen var blitt avvist. Den kom kun til min lege, men jeg undre jo på hva de driver med på sykehuset.
    Jeg er mildest talt sjokkert over hvordan Bjørgunn er blitt behandlet, og håper virkelig hun får / har fått hjelp. Send historien til Per Egil Hegge.

Jeg har oppfordret Hegge til å gi ut « Og så må du ikke stille spørsmål » på nytt. Nå har han mer stoff og kan skrive om dagens fadeser, om fortsatt manglende adekvat stoffskiftebehandling og om fortsatt arroganse blant spesialister mange år etter 1980-90 tallet da han sloss med hele den norske legestanden.

-lig hilsen Elbeth

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    49
    Meldinger
    3,070

Løfter denne tråden opp igjen -
    og håper Bjørgunn har bedre dager nå
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Side 5 av 5 Først ... 345

Lignende tråder

1. Litt om meg og min historie....
    Av Woodhill i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 15-08-07, 21:22
  2. Min historie...
    Av liten i forumet Presentasjoner
    Svar: 0
    Siste melding: 12-07-06, 09:14