Side 10 av 10 Først 12345678910
Viser søkeresultater 91 til 99 av 99
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Idag har jeg ikke hatt ont i brystet men tok den vanlige dosen på 100 mg da. Imårra skal jeg ta de 150 mg igjen og da får jeg se om jeg får det samme vondt i brystet. Det kan være muskelsmerter mulig det

Takker for svar setter stor pris på det
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Jeg kan ikke begripe hvorfor legene skal ha sånne doser som varierer fra dag til dag. Så mange rapporterer at det fungerer dårlig.

Din dose tilsvarer 121,4 mcg pr. dag.

Hvorfor da ikke gjøre det veldig enkelt og ta 125 mcg hver dag? Den lille forskjellen i dose oppveies absolutt av at den vil være stabil.

Legene kan påstå at det ikke gjør noen forskjell til de blir blå, men siden så mange ikke kan gjøre det nettopp bl.a. pga ting du også beskriver skjønner jeg ikke hvorfor de fortsetter å gjøre det slik.

Ta en tablett og del den i fire, kjøp en tablettdeler på apoteket hvis du ikke har en. Så tar den en tablett pluss den kvarte.

Og neste gang du skal på apoteket bare ber du om å få en krukke med 100, og en med 25 mcg. Evt. en med 50, da har du lenger, og den kan enkelt deles i to i hånda.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg lurer på noe annet hva er det som gjør at munnen blir hvit er det mangel på Drikke eller er det salt kansje ?

Jeg drikker masse jeg assa det gjør jeg men noen ganger er leppene hvite. Men av og til er det som kritt i sidene av munnen munnvikene eller hva det heter lurer på hva det er om noen vet
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Lilja
    Jeg lurer på noe annet hva er det som gjør at munnen blir hvit er det mangel på Drikke eller er det salt kansje ?

Jeg drikker masse jeg assa det gjør jeg
    Spiser du, da?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Ja jeg spiser også bedre enn før

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Hvit rundt munnen kan også være helt typiske for lavt cortisol. Da kan man også typisk "skrive" med en finger på ribbeina og skrifta blir stående noen sekunder.....Kris har sikkert de linkene på hjemmesiden sin. Det kommer av lavt blodtrykk, det med hvit rundt munnen og det at det blir en hvit skrift på ribbeina.
    Eller man kan ha lavt blodtrykk bare av lavt stoffskifte. Noen får det.
    Vær obs på at a et hopp fra 100µg til 150 µg levaxin da ikke er lurt, at man må øke forsiktigere. 125= enogenkvart tablett jevnt hver dag er bedre, men jeg ville tatt en åttendedel de første to ukene. Hvordan? kanksje gnage på en fjerdelels tablett? Jeg selv tar enogenkvart tablett (av 125-styrken) hver dag, jeg bare brekker dem i fire, no problem.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Jeg har lavt Blodtrykk det sa legen drikke mer og få i meg salt sa hun Jeg drikker masse og salt tror jeg at jeg får i meg

Jeg bare gjør som legen sier jeg om 150 mg er for mye så burde hun ikke si jeg skal ta det 3 ganger i uka men jeg får si ifra neste gang at det er bedre ta 125 mg hver dag

GOD UKE KLEMZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Jeg har lavt Blodtrykk det sa legen drikke mer og få i meg salt sa hun Jeg drikker masse og salt tror jeg at jeg får i meg

Jeg bare gjør som legen sier jeg om 150 mg er for mye så burde hun ikke si jeg skal ta det 3 ganger i uka men jeg får si ifra neste gang at det er bedre ta 125 mg hver dag

GOD UKE KLEMZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hva er det som gjør at fra knoklene da på hendene er veldig tørre og det er hvitt på en måte kan få sprekker sår også hva mangler man da ? Er det Fett eller er det for lite Væske jeg drikke masse så jeg må på do masse Men jeg har alltid måtte gå masse på do og tisse rar jeg he he Uff er jo plage det og men :,(

Side 10 av 10 Først 12345678910

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 21:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 19:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 19-03-07, 23:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 22:31

Bokmerker