Side 2 av 10 Først 1234 ... Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 99
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Glemte å ta med at jeg skjelver ofte etter en hard treningsøkt. Det hjelper hvis jeg spiser en banan helt på slutten av treningen - om det lar seg gjennomføre, eller under uttøying. Slik at jeg får i meg noe veldig raskt etter at treningen er ferdig. Og så er det viktig å drikke mye underveis!!

Jeg merker at jeg er mye mer følsom for blodsukkerfall nå etter at jeg begynte på Levaxin. Da skjelver jeg. Dette hendte aldri før Levaxinen kom inn i bildet. Så selv med ubehandlet hypothyreose i mange år så merket jeg aldri noe skjelving i det hele tatt. Mistenker Levaxinen altså, og at vi sikkert må på rett dose før skjelvingen gir seg?

Veldig kjedelig dette. I perioder greidde ikke jeg heller å skrive. Dette var verst helt i begynnelsen på Levaxin-behandlingen, men har også hatt det i den senere tid. Noen uker siden sist nå, og det tror jeg er fordi jeg har senket dosen i en periode. Vanskelig å få balanse her altså.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

stina21 sin avatar
    stina21 er offline stina e fin som ho e, sæl om ho e fanga i en ukjennt kropp...
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Tromsø
    Meldinger
    58

Standard ei

Æ skjælv litt,men d e mæsst på begge hendern.. Ser ut som ei på 90 år mange ganga når æ skal ta mæ en kopp te eller noe..
    Ser litt komiskt ut,men vældi irriteranes å plagsomt..

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hm vanskligt finne ut hva de skjelva kommer av men ja kan være trening , det kan være at jeg ikke får i meg nok sukker det er jeg redd for , men ikke det som er i frukt da det klarer jeg

Har også vondt under Ribbeina tror det er Lunga har kommet nå i det siste nu var jeg ute en kort sykkeltur bare og det gjorde så vondt, er det andre som vet om de også er plaget av det ? Tror jeg må si det til legen neste gang men føler liksom som en sånn som klager da, vil ikke at legen skal tro jeg er hypokonder men det høres sikker sånn ut også det med halsen jeg klager på hele tia men hu gjør ikke noe med det bare sier jeg skal ta ultralyd men det har hu sagt så lenge men jeg har ikke fått det HM
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

det har jeg en sjelden gang også ,,har hatt det 2 ganger så kraftig at hele sengen ristet,holt på i sikker en time hele kroppen ristet,fikk hvondt i magemusklene ,,,,det var helt rart, men sa det aldrig til legen.... kansje jeg i den tiden hadde for lite medesin....
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har merket litt skjelving på hendene ( klarte nesten ikke ta på maskara) men det var da jeg var litt overdosert.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Jeg har hatt lange perioder med skjelving. Hos meg begynner det i hendene og blir verre og verre etter som tiden går (hvor sliten jeg blir utover dagen). Hadde det før medisiner og etter jeg begynte på Levaxin.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Så da er jeg ikke uvanlig som skjelver he he
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Vondt i kinna

Har vondt under øynene og kinna mine det er vondt :,( Og så er jeg så rar for tia jeg glemmer mye mye. Så må jeg le litt men jeg ser feil og he he jeg så liksom samboern min i senga da jeg gikk på badet så så jeg på klokka og viss det stemte hadde han forsovet seg, så jeg ropte du har forsovet deg men da jeg gikk tilbake på rommet var jo ikke han der han hadde jo gått på jobb. Så tenkte jeg er gal he he

Men tilbake til kinna au det er vondt smerter kommer og gå og det er vondt og ta der og under øynene er det også sånn. Er det noe en kan få da en har lavt stoffskifte? Rare spørsmål jeg kommer med men :.(

baremei Gjest

Standard

Høres mer ut som bihulebetennelse/tette bihuler. Vondt i tennene også, kanskje?

Hvis du prøver nesespray et par ganger i løpet av dagen og det letter smerten vet du det - da er det det.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Nei tennene er ikke vonde. Kansje det er det tett men føler meg ikke tett jeg bruker sånt nesehorn med salt i for og åpne opp nesa for den er mye tett. Men har aldri kjent så vondt som nå. Uff ekkelt det kommer og går smerter nesten som det dunker :(

Side 2 av 10 Først 1234 ... Siste

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 21:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 19:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 19-03-07, 23:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 22:31

Bokmerker