Side 3 av 10 Først 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 99
    baremei Gjest

Standard

Bihuletrøbbel er sånn. Men saltvann virker ikke sånn at det letter umiddelbart slik som nesesprayen kan gjøre.

Var i hvertfall tipset jeg fikk sist jeg ringte legen for å finne ut om jeg hadde tannverk eller bihulebetennelse. Og jeg hadde ikke vondt i tennene da, bare på hver side av nesen, akkurat under kinnbenet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    56
    Meldinger
    151

Standard

Uff ekkelt det kommer og går smerter nesten som det dunker
    Smerter som dunker er som regel betennelse. Du kan ha bihulebetennelse uten at det verker i tennene

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Tror du gikk i søvne idag jeg Lilja

He he he! Det sakl ikke være lett vet du ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,332

Standard

Er enig i at det kan værte bihulebetennelse.

Når man tar opp temaet på forumene, forteller mange at de ble kvitt bihulebetennelser når de fikk riktig dose.

Så det er ikke noe som blir verre ser det ut som.
    (for å si noe oppmuntrende)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det er like vondt ennå så jeg gikk på apoteket forklarte hvordan jeg hadde det og at det er vondt fikk da kjøpe nesedråper og om ikke de hjelper så må jeg sikkert til legen få Antibiotika skriver det sikkert feil men

Men jeg tok de nesedråpene og føler det er værre men det tar vell sin tid

Er det mange som får bihulebetennelse av lavt stoffskifte?

Måtte handle noen sugetabletter som skal hjelpe mot munntørrhet har det og er mye tørr er det noe en kan få ved lavt stoffskifte ?

Ja må ha gått i søvne he he he he Gikk bra hos Psykologen idag

Unnskyld mye rart jeg spør om men dere vet så mye TAKK
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Nå må vi være _litt_ forsiktige her og ikke henge alle slags ting på stoffskiftet, da.

Bihulebetennelse rammer de fleste en eller flere ganger, uavhengig av stoffskiftet. Og mange absolutt ellers friske mennesker kan være plaget av bihulene mange ganger hver vinter, og mere til.

Og man trenger ikke være tett i nesen eller forkjølet heller - den bare kommer. Og hvis du driver med saltvann til stadighet forstyrrer du slimhinnene og øker sjansen for plager. Selv om saltvann sikkert er det minste av flere onder.

Det _kan_ også være tannverk selv om du ikke kjenner det i tennene eller i kjeven - en betent rot kan arte seg sånn og det er ofte umulig å beskrive hvor smerten egentlig kommer fra.

Det er heller ikke sikkert antibiotika er løsningen. Hos meg gikk det over etter et par dager med nesespray tre ganger daglig, og den har ikke kommet tilbake.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Nei jeg skyller ikke på Stoffskifte med dette jeg. Har aldri hatt Bihulebetennelse. Jeg har mega ont ennå må ta hodepinetabletter for og dempe smertene :,( Jeg skal prøve og få time hos legen viss det ikke har forsvunnet da jeg våkner imårra
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Har du bihulebetennelse må du få penecillin..

Har aldri lest om bihuler og stoffskiftet ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Oki den er grei GODNATTAKOOOOZ

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma
    Har du bihulebetennelse må du få penecillin..

Det er da ingen automatikk i det. Rett som det er går det over av seg selv, ved hjelp av nesespray, saltvann, damping og smertestillende.

Side 3 av 10 Først 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 22:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 20:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 20-03-07, 00:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 23:31

Bokmerker