Side 1 av 10 12345678910 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 99
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Vondt og skjelvinger

Idag er armene mine tunge, stive og verker :,( Jeg synes det er tungt og komme igang med ting jeg vil det taaaaaaaaaar sånn tid :,( Hater at det er sånn. Jeg trente jo igår men pleier ikke bli støl etter treningen så tror ikke det er det. Så har jeg hvite flekker på armene begge siden en på hver siden legen sa det var sopp for at jeg har dårlig immunforsvar :,( De er ikke store men litt større enn en ert kansje he he. Men jeg vil ikke ha de jeg finns det ikke noe man kan smøre på og de kan forsvinne? He he nu kom jeg på hvorfor jeg har vondt i armene det tok tid jeg og samboern min bærte en kjempetung eske igår derfor jeg har vondt he he Leeeeer
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    74
    Meldinger
    490

Standard

Kan være noe som heter vitiligo.
    http://home.c2i.net/rtollef/vitiligo/
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for svar Og linken
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Skuldern er vond

Jeg har ont i den ene skuldern kjennes ut som blåveis men det er ikke det er vondt da jeg trykker ned der :,( Jeg tror det er for at jeg tar knebøy med stang og vekter. Men jeg liker den øvelsen og vil ikke slutte med den snufs vil det gå bort igjen ? Jeg hadde vondt i lårene en tid men det er borte nå da synes det er bra Håper ikke jeg spør om for mye her da he he

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Skjelver ?

Kan man få sånne skjelvinger da man har lavt stoffskifte jeg har det ikke ofte assa men er noen ganger da jeg sover og så våkner jeg og kroppen skjelver ekkelt :,( GODKOZ TIL ALLE HER INNE :O)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    61
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har hatt skjelvinger Lilja, men da helst når jeg har øket dosen med Levaxin. Så går det over etter en tid - helt til neste doseøking. Jeg vet ikke om dette kan være det samme som du har. Når jeg var på for høy dose slik at jeg måtte senke igjen, så forsvant skjelvingen.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg har ikke økt på noen dose nu men det er nok ikke farligt, bare litt ekkelt . Takker for svar

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Heia Lilja ;)

Jeg har hatt "indre skjelving" i mange år nå, og jeg har trolig vært undermedisinert i minst like mange år.

Denne indre skjelving sitter liksom i ryggmargen og brer seg utover. Det er forferdelig ille hvis jeg fryser, ellers så merker jeg økning etter f.eks. trening, store anstrengelser, hvis jeg blir for sliten, ja det er hva jeg kan huske nå. Men jeg kan f.eks. så og si ikke skrive for hånd lenger. Skjelver så jeg kan ikke lese hva jeg selv skriver, og det forverres drastisk for hver setning. Da kjenner jeg hvordan "skjelven" setter seg i selv armen.

Dette er en stor grunn til at jeg mistenker ME, så kjempebra at du tar det opp
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Det føles som jordskjelv assa en liten en he he ekkelt men samboern min kjente jeg skalv jeg har ikke hatt det mye. Det er da jeg sover og så våkner jeg og rister som jordskjelv he he er ikke så ille da men en svak jordskjelv Men jeg vil ikke at det skal bli værre :,( Kan det bli det ?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Kan det være at du trener for mye? Jeg får jo forverring hvis jeg trener, spesielt hvis jeg tar for "hardt" i. (Orker jo aldri mye, men hvis jeg går over "streken" så kjennes det med en gang.)

Ellers vil vel best mulig tilpasset dosering av Levaxin være bra. Kom til å tenke på at jeg også blir fryktelig skjelven før menstruasjonen. Jeg har begynt å ta Levaxin om kvelden, og jeg synes uka før menstruasjon er blitt noe bedre.

Er det en mulighet for deg å forsøke å ta Levaxin på kvelden - og ikke ta for hardt i ved trening?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 1 av 10 12345678910 Siste

Lignende tråder

1. Skjelvinger
    Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 50
    Siste melding: 07-03-08, 21:06
  2. Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
    Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 25-03-07, 19:56
  3. skjelvinger
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 3
    Siste melding: 19-03-07, 23:15
  4. Jeg har så vondt..
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 8
    Siste melding: 14-08-05, 22:31

Bokmerker