Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard B12 depottablett

er det noen av dere som har erfaring med B12 depottabletter?om de er like virkningsfulle som sugetabletter?må få opp dampen litt på B12 min da den har vært nedadgående nå og det merkes veldig godt,energien er på tur bort...ligger på 259 og det er alt for lite tror jeg...eller jeg kjenner at det er det...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har god erfaring. B12 steget fra 326 til 415 på noen få måneder. Har skrevet det i et annet tema. La ved link hvor jeg handler. Kan gjenta det:

http://www.vitaviva.com/da/Shop/Product ... 5.112.aspx
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

sorry...burde sett det da jeg satt her å surfa rundt...takk skal du ha for svar...da knasker jeg i vei med med godt mot og håper på litt mer energi etterhvert.. ønsker deg en toppers sommerkveld...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    60
    Meldinger
    1,971

Standard

Helt ok det vel. God kveld til deg også. Håper det retter seg.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn