Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

Hei Marianne,

At jeg har bare ett øye jeg kan bruke er litt min egen feil også. Har veldig dårlig syn, men kan ikke bruke linser nå. Og briller har jeg ikke. Burde ha skaffet meg det for lenge siden. Men akkurat dette med øynene går nok over etter hvert. Har ihvertfall gjort det før....

Joda, du husker riktig. Jeg er så heldig å ha refleksolog i familien. Så hun har behandlet meg to ganger i uken, i ca 3 måneder. Også har jeg lært litt selv, så jeg behandler meg selv litt også.

Ellers har jeg lagt om kostholdet. Ganske drastiske forandringer der. Tar også vitamintilskudd og trener.

Legen jeg nettopp gikk til mener at jeg er frisk, så nå har jeg funnet en ny lege. Fått time 11.september...

Medlem siden
    Mar 2009
    Meldinger
    17

Post Sv: problem med øynene

Det er litt rart det med øynene etter jeg fikk sykdommen min har nærsyntheten min økt betraktelig på kort tid! jeg oppdaget at jeg var nærsynt litt før jeg fikk sjukdommen. har sunket fra -1.25, til -4.00 på bare 3 år, nå er jeg nesten halveis blind! tror dere at dette også kan ha en sammenheng med sjukdommen ?? vurderer å ta synsoperasjon, siden det bare synker og synker for hver gang jeg er til optikeren : p dessuten sa militæroffiseren at jeg måtte ta operasjon for å ha sjans til å komme inn i militæret.. så vanskelig valg, men vurderer det.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Problem ved langtidsbruk av levaksin?
    Av superk i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 19-01-08, 18:50
  2. Problemer med øynene
    Av Yvette i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 37
    Siste melding: 29-05-07, 16:14
  3. Hevelser under øynene
    Av Tynn Tråd i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdomme
    Svar: 16
    Siste melding: 18-10-06, 07:37
  4. øynene mine