Side 3 av 9 Først 123456789 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 81

Tråd: Magebesvær

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Baremei.

Jeg mente, f.eks. å ta bort melk fra dietten i noen uker, og så innføre den igjen. Man kan bare ta en matvare om gangen, ellers vet man ikke hva det er man reagerer på. ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei jeg skjønte hva dere skreiv et matprodukt om gangen Tror det er mest grønnsaker jeg får oppblåst mage av men vet ikke uff ikke lett men men Takker for mange svar setter pris på det
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anne Ma
    Baremei.

Jeg mente, f.eks. å ta bort melk fra dietten i noen uker, og så innføre den igjen. Man kan bare ta en matvare om gangen, ellers vet man ikke hva det er man reagerer på. ;)
    Jeg skjønte det, da...

Kunne bare ikke dy meg. :P

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Jeg skjønte det, da...

Kunne bare ikke dy meg.

Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    60
    Meldinger
    61

Standard

Hei
    For noen år siden trodde jeg at jeg hadde irritabel tykktarm, så begynte jeg å lure på om jeg hadde cøliaki, så kuttet jeg ut hvete (bare hvete) og ble helt fin. Har ikke noen av de plagene lengre. 8)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    46
    Meldinger
    387

Standard

Jeg har Ulcerøs Collitt og kjenner igjen plagene du beskriver. Ulcerøs Collitt er også en autoimun sykdom og jeg har hatt denne siden jeg var 14 år, om ikke jeg fikk den når jeg var enda yngre, for jeg har ofte vært plaget med magekatarr... Det ble ikke satt en diagnose på sykdommen før jeg var 23 tenker jeg og da sa jeg selv til legen at jeg mente at det var det jeg hadde :-( og etter noen undersøkelser viste det seg at jeg faktisk hadde rett ! :evil:

Hvis jeg spiser mat jeg ikke tåler, f.eks banan eller rå gulrøtter, blir jeg skikkelig oppblåst og får vondt i magen gjerne med diare i tillegg. Jeg holder meg stort sett borte fra matvarer jeg ikke tåler, selv om jeg ikke er helt konsekvent, jeg vet jo hva som blir utfallet hvis jeg allikevel spiser det.....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Magebesvær

Jeg har snart hatt løs mage i 2 uker og det er ikke godt :,( Det fosser ut flaut men men så får jeg vondt i magen. Idag satt jeg på do og fossa ut der og spruta ut av munnen min oppkast. Føler det er rart og blir redd om det skal fortsett sånn.

Det kan vell ikke ha noe med at det er såååååå varmt ute dauer jo for og si det sånn. Jeg synes dette er vondt og håper det skal forsvinne men :,( Unnskyld men håper noen vet noen råd eller kansje hva det kan være dere er hyggelige med meg
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    47
    Meldinger
    2,691

Standard

Hei Lilja

Det der hørtes ikke godt ut! Tror du skal ta deg en tur på legevakten om det ikke gir seg. Uker med diare kan dehydrere kroppen ganske mye, og siden du også kaster opp er det vansklig å få i deg nok veske. Det kan vel være du har spist noe du ikke tålte. Matforgiftet rett og slett. Eller salmonella eller noe lignende.... Jeg kan ikke svre deg skikkelig, det er det bare en lege som kan gjøre!!

Men mange klemmer kan jeg gi deg Lykke til!
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Heisann

Takker for svar Kaster ikke opp så mye var litt igår. Men er ikke godt og ha løs mage så lenge men prøver få i meg en del væske selv om det blir nok ikke nok. GODKOZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hei Lilja ;)

Hadde magesjau for et par dager siden. Det var fryktelig varmt. Da kom jeg til å tenke på at jeg mener jeg har fått dette før: diare når det blir for varmt.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 3 av 9 Først 123456789 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn